Lips: gloss me up – S-he Stylezone


Cum am absentat o perioada mai lunga, m-am gandit ca ar merge un post ceva mai elaborat si m-am pus pe cautat prin borsete dupa… inspiratie! Mi-au facut cu ochiul gloss-urile. Nu am multe si decat unul mi l-am cumparat singurica, restul sunt cadouri, pentru ca nu prea folosesc genul asta de produse (prefer balsamurile si rujurile). Oricum ma gandeam ca ar fi interesant o mini-serie despre luciuri de buze, mai ales ca cele pe care le am sunt destul de diferite ca si formula si aspect, precum si categorie de pret.

O sa incep frumos, ca la ora de sport, de la stanga spre dreapta, cu lipgloss-ul de la S-he Stylezone, singurul dintre cele patru pe care mi l-am cumparat singurica. In general imi plac produsele de la S-he: se gasesc in dm, sunt destul de ieftine si destul de bune pentru pretul lor. Unele sunt foarte bune, altele mai putin. In categoria cu dezamagiri intra si luciul asta de buze.

Up’s:

1. Ambalajul este super simpatic, chiar daca sticluta este din plastic, recipientul este foarte bine lucrat si capacul se inchide bine. Eu cel putin ma dau in vant dupa ambalajele patratoase.
2. Cantitatea de 8 ml este suficienta de multa, cel putin pentru mine, mai ales ca nu obisnuiesc sa folosesc gloss-uri si nu vreau sa dureze o vesnicie pana il termin.
3. Este travel-friendly. Dupa cum se vede si din “poza de grup”, luciul de la S-he e mai scundut decat vecinii.
4. Culoarea e frumoasa, un bej-rozaliu, un pic perlat si care promite sa arate foarte natural pe buze.
5. Hidrateaza oarecum buzele.

Down’s:

1. Pe buzele mele (nu foarte pigmentate, mai rozalii) culoarea nu se vede, dar deloc-deloc. Singurele efecte vizibile sunt luciul si parca un pic de shimmer, dar numai la o inspectie atenta. Probabil daca le camuflez putin cu corector sau fond de ten s-ar putea sa se observe si nuanta de bej, insa nu cred ca merita atata osteneala. Formula sheer. In ultima poza am insistat ceva mai mult ca sa se vada din culoare.
2. Lasa un film uleios pe buze si este cleios. Nu are miros sau gust.
3. Initial pare ca hidrateaza buzele, evident datorita faptului ca e mai uleioasa formula, totusi treaba asta nu dureaza si in mai putin de 2 ore totul dispare. Nici urma de produs.Nu este rezistent la transfer, deci trebuie evitat degustatul produsului.

Descriere oficiala:

Everyone is enchanted by your irresistible smile! Your secret? The lip gloss from s.he stylezone: enchanting colours, exciting gloss, as well as being foolproof and precise to apply with the applicator.

Concluzii:

Desi pare sa aiba si puncte forte, pentru mine, gloss-ul asta nu face prea multe. In afara de luciu, alta contributie nu imi aduce buzelor. Personal, nu sunt foarte pretentioasa la produsele pentru buze mai vascoase/uleioase, insa asta mi se pare un pic cam mult, mai ales ca filmul ala uleios nu hidrateaza buzele pe termen lung, probabil pentru ca, fiind prea cleios, produsul nu intra in piele. Cel mai mult m-a atras la el culoarea; din pacate tocmai ca pe buzele mele nu se vede. Nu o sa il mai cumpar. Acum il folosesc deasupra rujurilor, ca un luciu clear.

Pret: 14 lei (parca).

Comments
One Response to “Lips: gloss me up – S-he Stylezone”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Lips: gloss me up – Yves Rocher Intense Color Gloss Spre review-ul anterior: “Lips: gloss me up – S-he Stylezone“ […]

    Like



Lasa un raspuns