Cute Blog Award


Ca de obicei, in perioada asta a anului sunt destul de ocupata cu tot feul de chestii stresante si abia imi mai fac timp sa respir, dar sa ma mai si ocup de blog si de tot felul de alte proiecte. Totusi mai fur cateva minute si mai arunc un ochi pe ici pe colo, mai citesc cate un post si sunt incantata sa vad ca si altii se gandesc la mine. E primul meu blog award si l-am primit de la Macnetize, pe care am descoperit-o de ceva vreme si pot sa spun ca imi place stilul in care scrie asa de mult (foarte natural si relaxat) incat am inceput sa ii citesc blogul de la inceput (da! stiu ca sunt un pic compulsiva).

Reguli:
1. Aminteşte persoana care ţi-a acordat premiul printr-un link către blogul ei.
2. Răspunde întrebărilor care însoţesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimănui pe blog.
4. Premiază cate bloguri crezi tu că merită acest premiu!
5. Asigură-te ca anunţi proprietarii blogurilor că au primit acest premiu!

Întrebările premiului sunt:
1. Care este produsul de machiaj preferat? 
Nu cred ca am vreun produs preferat. Desi tot timpul, dar absolut tot timpul, folosesc rimel, din cate nebunii am acum prin trusa, cred ca cel mai mult imi place rujul de la Helena Rubinstein pe care l-am prezentat aici.
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Sincera sa fiu, nu urmaresc trendurile. O chestie care mi-a placut totusi, au fost pantalonii de piele (falsa, evident) cu botine negre si pulovere supradimensionate sau camasute din vascoza.
3. Care este desertul tau preferat?
Placinta cu mere, branzica si scortisoara. Si ca sa vedeti cat de innebunita sunt dupa ea, cocktail-ul meu preferat are acelasi gust (un mic deliciu facut in pub-ul unde merg de obicei).
4. Culoarea preferata?
Turcoaz
5. Care este prenumele tau?
Alexandra Nicoleta
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Chinese Man – I’ve Got That Tune
7. Pisici sau caini?
Orice in afara de pasari si pesti. Am doua pisici, Teiru si Kara, care sunt animalutele de apartament si inca vreo trei catei la bunica la tara: Mișu, Boc si Fâța.

Ceva despre mine… ce n-am mai spus pe blog?
Cand eram mai mica aveam tot timpul talpile reci si obisnuiam sa port chiar si cate trei perechi de sosete odata.

Probabil ca majoritatea blogurilor pe care le citesc a primit deja award-ul asta asa ca nu stiu daca are rost sa mentionez pe cineva. Cred ca oricine are blog si ma citeste merita premiul si trebuie sa ne spuna cate ceva despre el/ea.

Lasa un raspuns

