Lips: gloss me up – Yves Rocher Intense Color Gloss


Spre review-ul anterior: “Lips: gloss me up – S-he Stylezone

Al doilea gloss despre care o sa va vorbesc e un produs care a ajuns foarte repede printre favoritele mele, in conditiile in care eu nici nu prea foloseam luciuri inainte si se numeste Intense Color Gloss, din gama Couleurs Nature de la Yves Rocher. Eu il am in nuanta nr.08, Rose de Sables. Descrierea oficiala o gasiti aici.

This slideshow requires JavaScript.

Ambalajul este de foarte buna calitate si are design elegant. Recipientul este din plastic, insa are o greutate placuta. Mie cel mai mult imi place filetul de la capac pentru ca la sfarsit se blocheaza oarecum (ca si cand ar face un click) si atunci stiu sigur ca tubul este inchis.

 

Culoarea este un roz prafuit placut cu particule foarte fine de sclipici si reflexe aurii. Gloss-ul asta este un produs bine pigmentat, si se vede frumos pe buze, foarte natural, cel putin pe ale mele (pe care le puteti vedea aici). In poza din stanga se vede culoarea cum o prezinta ei, insa nu-i chiar asa de stearsa, rozul este putin mai pigmentat.

 

Formula este foarte hranitoare si numai putin lipicioasa. Senzatia de hidratare dureaza pana la 3-4 ore. Despre culoare nu stiu exact cat rezista, pentru ca astazi m-am dat cu el inainte sa plec de acasa, insa am uitat sa mai verific in ce stare se gasea cand am ajuns acasa. Nu este rezistent la transfer.

Are miros placut, dar nu are gust. Este testat dermatologic.

Cantitate 5 ml.

Pretul nu il stiu sigur. L-am gasit pe site-ul YR din Canada cu 54 lei, insa eu l-am primit cadou.

Deja l-am laudat prea tare, si stiti voi zicala aia cu pomul si sacul. Ei bine, la “pomul” asta singura uscaciune este pretul, care mi se pare prea mare. Pe viitor, as vrea sa il reachizitionez, insa prevad depuneri la ciorap ca sa mi-l mai permit. Oricum, mie imi place foarte mult si il folosesc ca atare, fara ruj, fara creion si deja are un locsor la mine in geanta.

Voi ce gloss-uri folositi? Pe acesta l-ati incercat? Astept raspunsurile voastre in comentarii.

Nu uitati de giveaway: Romantic or ROCKmantic?

Comments
4 Responses to “Lips: gloss me up – Yves Rocher Intense Color Gloss”
  1. M. says:

    Il am si eu si imi place mult. Are o nuanta placuta si un miros delicios. In conditile in care pretul este atat de ridicat nu-l voi cumpara- si eu la primit cadou la prima comanda facuta la yr

    Like

  2. M. says:

    Buna. Il am si eu, l-am primit cadou la prima comanda yr. Imi place foarte mult, are o culoare placuta. Pe buzele mele nu rezista prea mult timp. Nu stiam ca este atat de scump…in conditiile astea sigur nu-l voi cumpara nici eu, oricat de mult imi place.

    Like

    • Ada says:

      Si mie imi place super mult, totusi pretul e destul de important. Pana la urma e doar un luciu de buze. Oricum pana o sa le termin pe cele pe care le am acum, o sa am tot timpul din lume sa ma gandesc daca o sa merite sa il recumpar. Poate intre timp o sa pun ochii pe altceva.

      Like

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Lips: gloss me up – Pieces Accesories Spre review-ul anterior: “Lips: gloss me up – Yves Rocher Intense Color Gloss“ […]

    Like



Lasa un raspuns

