Review: Apidermaliv – Crema pentru calcaie cu ulei de masline (menta)


Al doilea produs din gama Apidermaliv despre care vreau sa vorbesc este Crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si ulei esential de menta.

Cremele de calcaie le-am folosit cam o saptamana pe fiecare, cu si fara exfoliere in prealabil, dar inca nu sunt foarte hotarata in privinta lor, parca inclin mai mult spre cea cu propolis.

Descrierea oficiala:

Apidermaliv crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si ulei esential de menta este o crema de ingrijire pentru pielea calcaielor. Combinatia de 95% ingrediente de origine naturala precum: uleiul de masline, ceara naturala de albine si untul de shea cunoscute pentru proprietatile lor sunt ingrediente ce catifeleaza pielea ingrosata a calcaielor in timp ce uleiul esential de menta ajuta la stimularea circulatiei sangelui avand in acelasi timp actiune antiseptica si dezinfectanta.”

Ingrediente:

ulei de masline, apa, ceara de albine, unt de shea, tetraborat de sodiu, alcool cetilic, ulei esential de menta, lanolina

Pret: 8,33

Ce spun eu: 

Imi place cutiuta cu crema, e usoara si pot sa o tin bine in mana si imi mai place ca are si capacel de protectie ca sa nu se verse tot in capac cand o mai scap pe jou (se intampla mai des decat ati crede).

Miroase destul de puternic a menta, cam ca mentosanele si a inca ceva. Sincer mi se pare destul de puternic mirosul, dar tinand cont ca e pentru calcaie nu vad asta ca pe o problema, insa trebuie neaparat sa ma spal pe maini dupa. Cred ca poate fi un lucru bun pentru cineva caruia ii place menta.

Ca si consistenta e destul de usoara si se intinde bine. Totusi crema e mai uleioasa si desi se absoarbe bine in piele, nu foarte repede incat sa nu se mai simta deloc.

Mai mult am folosit cremele dupa exfolierea calcaielor si imi place cum imi lasa pielea fina si catifelata si parca se simte ca in urma cremelor matifiante. Hidrateaza si imi inmuaie calcaiele, dar nu foarte mult. Nu stiu cum actioneaza asupra bataturilor, pentru ca nu am, dar cred ca s-ar descurca.

Personal mie imi plac cremele de maini si picioare/calcaie mult mai gorase, untoase aproape si nu neaparat uleioase, dar chestia asta o prefer cam la toate cremele in afara de cele de fata. Totusi cred ca s-ar potrivi cuiva caruia nu ii plac cremele groase si deasemenea mi se pare o crema mai potrivita pentru anotimpurile mai calde – mie imi da impresia ca-i o crema mai potrivita pentru vara – ceva usor cu miros racoritor.

Pe asta nu cred ca o sa o cumpar pe viitor, sincer mi-a placut mai mult cea cu propolis, pentru ca mi se potriveste mai bine.

Voua cum va plac cremele pentru calcaie? Cele care se absorb repede cu consistenta usoara sau cele groase care se absorb mai greu?

Comments
2 Responses to “Review: Apidermaliv – Crema pentru calcaie cu ulei de masline (menta)”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] primit, am folosit constant balsamul de buze (review aici) si una dintre cremele pentru calcaie (review aici), despre care am si […]

    Like

  2. […] Crema pentru Calcaie cu Menta (review) […]

    Like



Lasa un raspuns