NOTD: Pieces Accesories


Oja: Pieces Accesories Purple Rain
Base Coat: S-he Stylezone nail whitener
Top Coat: S-he Stylezone

Ce spun ei:

Nu am gasit niciunde o descriere oficiala pentru oja asta. Pe site-ul lor nu exista rubrica de make-up. Oja am primit-o de Mos Nicolae si, in Cluj, se gaseste intr-un outlet in mall.

Ce spun eu:

Oja e foarte pigmentata si se aplica usor, iar pensula este destul de buna. Totusi eu am pus 2 straturi, pentru ca asa mi se pare mai intensa si se vad reflexele mai bine. Culoarea este un albastru cu reflexe violet, un fel de indigo; imi place ca e mai indrazneata, bogata si cred ca se potriveste de sarbatori, sau pentru o petrecere.  Se usuca destul de repede, dar trebuie lac pe deasupra pentru un luciu mai puternic. Imi place mult forma sticlutei, totusi capacul e cam incomod.

Si ca de obicei, ma grabesc asa de tare sa fac pozele (ca altfel uit) si nu imi curat oja de pe cuticule.

 

 

Lasa un raspuns

