Review: Apidermaliv – Masca de fata cu laptisor de matca



Cred ca stiti ca, in urma cu cateva luni, am primit spre testare produsele din gama Apidermaliv de la Complexul Apicol Veceslav-Harnaj. Produsele sunt foarte bune, ieftine si sunt facute din ingrediente 100% naturale. De cand le-am primit, am folosit constant balsamul de buze (review aici) si una dintre cremele pentru calcaie (review aici) – am gresit: o folosesc pe cealalta, pe cea din review i-am dat-o bunicii -, despre care am si povestit.

Nu toate produsele s-au potrivit cu tipul meu de piele, insa. Asa s-a intamplat cu masca de fata cu laptisor de matca, care, dupa cum se poate vedea in poza, este pentru tenul foarte uscat sau uscat si matur. Eu am tenul mixt spre gras si stiti ca am avut si probleme cu acneea, deci nu puteam in nici un caz sa folosesc masca asta. Una dintre cremele pentru picioare am dat-o mai departe bunicii mele, dar nu cred ca stiu pe cineva care ar fi folosit masca, asa ca am incercat sa ii gasesc alta functiune.

Cam de 3 luni, tot incerc sa imi tin cuticulele de la unghii, sa nu le mai tai. La inceput am incercat sa le hidratez cu tot felul de treburi: creme pentru maini diverse, ulei de masline, etc. Inca nu am reusit sa imi iau nimic special pentru ele, am intrebat la farmacie si nu aveau nimic.

Acum doua saptamani, mi-a venit ideea sa incerc cu masca asta – dintr-un motiv nestiut era in baie la oglinda. Ea se lauda cu tot felul de proprietati, printre care si faptul ca “lupta impotriva ridurilor accelerand circulatia sangelui in tesuturi” si “este o masca hranitoare adresata tenurilor uscate”. Daca este buna pentru ten, de ce nu ar fi la fel de buna si pentru maini? Adevarul e ca este foarte buna!

O sa va artat niste swatch-uri si, dupa aceea, niste poze “before and after” . In poze se vede ca este foarte uleios produsul si ca are o consistenta vascoasa. Descrierea oficiala o gasiti aici, iar pretul produsului este 11,99 lei.

 

Eu o folosesc cand imi curat unghiile de oja, cam din trei in trei zile. Dupa ce mi-am curatat unghiile si le-am dat forma dorita cu pila, ma spal bine pe maini cu sapun si pe mainile inca umede imi aplic o cantitate putin mai mica decat in poze si incep sa imi masez mainile, insistand pe cuticule, astept cam 5 minute sau masez in continuare si dupa clatesc cu apa calduta (apa fierbinte deshidrateaza pielea). Nu stau sa le clatesc pana cand se duce tot produsul pentru ca se ia foarte greu fara sapun, dar le usuc prin tamponare cu prosopul si las restul produsului sa intre in piele.

Mainile imi raman foarte catifelate, hidratate si liniile fine se estompeaza. Dupa aceea incep sa imi imping cuticulele si daca mai simt nevoia folosesc si crema de maini, daca nu, ma apuc sa mi le fac cu oja.

Va pun si poze cu felul in care arata inainte si dupa masca Apidermaliv. Pozele sunt nemodificate, decat am umblat la contrast pentru ca erau prea inchise… lumina asta!


inainte                                                                         dupa

 

Pe unghii am: Nail Whitener de la S-he Stylezone si Top Coat matifiant de la Rimmel London

Ce parere aveti? Voi improvizati cand un produs nu vi se potriveste?

Comments
7 Responses to “Review: Apidermaliv – Masca de fata cu laptisor de matca”
  1. Radu Adina says:

    Din poze se vede ca este uleioasa.Oricum i-ai gasit o intrebuintare care a dat si rezultate.Bravo!

    Like

    • Ada says:

      Sincer, e foarte eficienta pentru asa ceva, nici nu ma asteptam. Intre timp mi-am luat si gelul cu vitamina C pentru cuticule de la Avon, dar tot mai mult imi place ce efect are masca de la Apidermaliv. O sa mai testez un pic gelul, dar cred ca tot pe masca asta o sa continui.

      Like

  2. Nici mie nu cred ca mi s-ar potrivi aceasta masca,dar uite ca romanul e inventiv si ma bucur ca i-ai gasit o intrebuintare!

    Like

    • Ada says:

      Hehe!
      De cam doua luni tot incerc sa termin ce creme am prin casa pentru ca in ultima vreme nu prea mai imi place sa tin produse pe care nu le folosesc. Mi se pare risipa.

      Like

  3. carmen says:

    Masca nu mi-am luat-o dar probabil ca va urma caci imi place ce ai scris de ea, am asteptam sa imi termin cremele si am trecut la apidermaliv crema ptr fatza si apidermin lux, pas cu pas, pana una alta imi place apidermaliv, sa vedem in timp.

    Gratie multor bloggerite am zis hai, incercam, e 100% natural, nu are ce rau sa imi faca!

    Like

    • Ada says:

      Si eu am crema pentru fata de la apidermaliv pe care nu o folosesc pentru fata din acelasi motiv ca si cu masca. Am incercat-o si mi s-a parut prea uleioasa pentru gustul meu. Sunt naturale, dar ai grija sa ti se potriveasca tenului.

      Like

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] De ceva vreme nu imi mai tai cuticulele, dar de data asta am fost nevoita pentru ca se crapasera, crescusera mult prea mari si cum mi-am si neglijat rau de tot unghiile in ultima vreme, starea generala nu era tocmai buna, dupa cum se poate vedea si in poze. Am folosit forfecuta pentru cuticule, cea cu varful subtire (nr. 5 in imaginea de mai sus). Dupa am aplicat masca de la Apidermaliv despre care am povestit aici. […]

    Like



Lasa un raspuns

