Featuring | Milk&Honey – in curand… review


 

De ceva timp mi-am cam terminat majoritatea cremelor si simteam nevoia sa imi refac stocul si de o schimbare. Am ales gama Milk&Honey de la Oriflame in primul rand pentru ca pe majoritatea le-am incercat si pielea mea se intelege bine cu ele, dar si pentru ca imi plac mult ambalajele si sunt accesibile – am cateva colege care sunt reprezentante pe la tot felul de firme si imi e usor sa rasfoiesc catloagele noi.

 

1897878_647263358656459_1144123770_n

 

Am inceput deja sa folosesc cele doua creme de fata (zi/noapte) si crema pentru ochi. Crema pentru maini/corp e o cunostinta mai veche a pielii mele. Sunt curioasa cum se prezinta crema pentru dus si sapunul. O sa revin cu mai multe detalii dupa ce va trece putin mai mult timp si voi vedea efectele. Mai vreau si exfoliantul pentru corp din aceiasi gama si dupa o sa imi satisfac curiozitatea.

Daca aveti opinii despre noile mele achizitii va rog sa-mi lasati un comentariu.

Lasa un raspuns

