Home Deco | Mini dulapior pentru chitibusuri


Acum ceva vreme m-am hotarat sa fiu mult mai organizata, desi casa mea inca pare ca-i cu susul in jos. Cu toate ca am destul de multe sertare si cutii in care sa-mi depozitez toate prostioarele, cumva toate ajung amestecate in o mie de pungulite sau imprastiate peste tot. “Destul!” – am zis.

Si am facut ce ar face orice persoana/fata in locul meu … am intrat pe net de la serviciu in timp ce ma plictiseam groaznic si am inceput sa ma hlizesc prin magazine. Am ajuns pe Fashion Days si cutia asta de bijuterii mi-a picat cu tronc. Trebuia sa fie a mea! Era februarie si ce scuza mai buna sa-mi arunc banii pe prostii decat Valentine’s Day, 1 si 8 martie?

Desi am primit coletul acum ceva zile, abia astazi m-am mobilizat si am inceput sa-mi rascolesc sertarele si sa-mi sortez din bijuterii. Nu-i foarte mare si nu chiar incap multe in interior, dar e perfecta pentru cercei – si am multi cercei, cel putin multi pentru nevoile mele. Desi am patru pierceuri, port cercei numai in doua si destul de rar, in principiu pentru ca de obicei toti cerceii mei sunt desperechiati sau pierduti printr-un colt de sertar. Poate asa nu o sa-i mai ignor.

IMG_1107

IMG_1109

IMG_1108

Imi place mult si momentan e foarte practica, arata foarte bine pe noptiera. Ce-i mai simpatic decat un mini dulap pentru bijuterii?

Dimensiuni: 24.5 x 13.5 x 17.5 cm
Material: lemn de nuc
Pret: 99 lei + transport

Comments
One Response to “Home Deco | Mini dulapior pentru chitibusuri”
  1. Ce draguta e ^_^

    Like

Lasa un raspuns

