Addicted to origami | Tiny Panda Paper Crafts


 

Desi am fost absenta de pe blog si de cam peste tot, nu chiar am pierdut vremea. Am dezvoltat o mica pasiune pentru pliat hartie si vreau sa va impartaseac cu ce m-am mai ocupat in ultimul timp.

 

20140225-233039.jpg

Standul Tiny Panda Paper Crafts

20140225-233427.jpg

Standul Tiny Panda Paper Crafts

20140225-234201.jpg

Cazinoul din Parcul Central Cluj-Napoca

20140225-234333.jpg

Standul meu preferat – Design Biju

20140225-233812.jpg

Standul Tiny Panda Paper Crafts

 

Cum la serviciu e destul de relaxat si am perioade moarte, mi-am facut un obicei din a plia module pentru piese mai mari. E chiar relaxant si activitatile repetitive ma ajuta cu stresul.

De Craciun mi-am facut curaj si am participat si la un targ. Desi vanzarile nu au fost conform asteptarilor mele, a fost o experienta extraordinara. Am cunoscut multe persoane talentate, oameni interesanti si standul meu a fost bine primit. Eram foarte hotarata chiar dinainte de a participa la targul de Craciun ca vreau sa continui sa fac origami si sa incerc sa imi transform pasiunea in mai mult, iar dupa aceasta experienta sunt convinsa ca este o directie buna.

In curand globurile/decoratiunile de mai sus vor fi disponibile pe noua mea pagina de Facebook, special dedicata noului hobby. Please show some love here: Tiny Panda Paper Crafts.

Cam cu doua luni dupa Revelion, mi-am facut o lista cu rezolutii. Stiti voi discursul cu: vreau sa fiu mai organizata, anul asta voi posta de doua ori mai des, etc. Nu chiar vreau sa fac promisiuni nerealiste, dar vreau sa intru intr-un fel de rutina atat cu posturile de pe blog cat si cu cele de pe canalul meu de Youtube, pe care, trebuie sa recunosc, l-am ignorat complet in ultima vreme. Cand in sfarsit mi-am facut curaj sa arunc un ochi pe acolo, am descoperit o groaza de comentarii vulgare, rautacioase, nu numai la adresa mea cat respectivii se jigneau si intre ei. Am curatat tot si o sa revin cu mai multe clipuri.

Stiu, stiu! Am planuri mari, dar promit ca macar o data pe saptamana una dintre platformele pe care le utilizez se va actualiza.

Pana data viitoare,
Ada

Lasa un raspuns

