Back to blogging


A trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic – am impresia ca se face un an, dar imi pare ca a trecut prea repede pentru o perioada asa de lunga. Poate din cauza ca am avut atatea pe cap in ultima vreme.
Oricum, ideea e ca am ajuns in sfarsit intr-un punct in care nu-mi plutesc numai nori gri pe deasupra. Si e atat de bine!

Luna asta ma mut si abia astept sa-mi vad toate prostiile puse la locul lor, iar ce-i si mai fain e ca presimt ca o sa avem nevoie si de ceva mobila noua. Sunt asa de incantata pentru ca nu am ocazia sa cumpar mobilier atat de des.

Si, daca tot am inceput cu ce-i nou, ar trebuii sa mentionez si noul loc de munca, care nu-i acelasi de care ma bucuram asta-vara pe facebook. Slava cerului! Nu ca ma plang, pentru ca sunt de parere ca orice muna cinstita trebuie respectata, dar sunt atat de fericita ca mi-am gasit altceva. O sa spun doar atat: e greu sa lucrezi in servicii clienti. Si pe cat de obositor si stresant a fost, mi-am gasit un job similar. Dupa 4 luni sunt inca incantata de ce fac, colegii sunt de treaba si banii sunt ok, singurul putin ciudat e programul – tura de dupamiaza din state, dar e bine si la sfarsit de luna pot sa spun ca nu am lucrat degeaba.

Ce mai e nou? Am iesit dintr-o relatie de aproape sapte ani si, desi nu mai e noutate pentru mine, s-ar putea sa fie pentru voi. Toata ideea era ca nu imi placea cum evoluau lucrurile si felul de persoana in care ma transformam si m-am decis ca e timpul sa imi iau ceva timp pentru mine. Ideea avea sens in capul meu, dar nu te joci cu universul si asa l-am cunoscut pe Raz. Lucrurile par sa mearga bine, doar ne mutam impreuna.

Pe frontul de cumparaturi stau prost sau bine din punctul de vedere al portofelului. In aproape un an nu mi-am cumaprat nimic de care sa nu am neaparat nevoie. Sunt foarte mandra de mine si cu mici exceptii am reusit sa imi tin banii pentru lucruri mai serioase. Singurele scapari au fost: o pereche de pantofi, un trenci, cateva rochii si pantaloni, o singura geanta si tinand cont ca a trecut aproape un an, cred ca m-am descurcat bine.
Pe de alta parte, economiile mele si ale lui Raz au in chestii pe care le putem folosii amandoi. Ne-am luat iPad! Happy-happy joy-joy! Eu am primit “the ultimate gift” de la Raz – controler pentru xbox. Si pentru nevoile noastre de jocuri retro, nu unul, ci doua Gameboy mov.
Stiu ca par putin iesite din tipar lucrurile de mai sus, dar e doar o parte din mine pe care nu o impartasesc pe blog.

Luna asta sunt nerabdatoare sa-mi iau iPhone. Si da, suntem obsedati de mar, dar tinand cont ca telefonul meu are ecranul spart di august, cred ca pot sa exagerez putin si sa-mi iau in sfarsit un telefon care sa-mi placa mie, nu sa tot folosesc ce imi pasau ai mei.

Stiu ca am lipsit mult, dar imediat cum o sa despachetez si o sa am totul aranjat la noul apartament, vreau sa intru in rutina si sa nu imi mai neglijez blogul. Imi e atat de dor sa scriu si cum am terminat cu toata nebunia si pot sa respir – au mai fost ceva evenimente neplacut, dar nu va plictisesc cu detaliile – simt ca partea asta a vietii mele poate sa reintre in normal.

Pe curand!

20130510-120638.jpg

Comments
3 Responses to “Back to blogging”
  1. Mary says:

    welcome back 🙂
    suntem foarte asemanatoare se pare, doar ca tu chiar ai schimbat ceva. si eu tot in relatie de 7 ani de care nu sunt prea multumita si as vrea puterea ta de a spune pass si a merge mai deprte. si eu tot in serviciu clienti lucrez dar eu sunt multumita, sunt aici de 2 ani jumate. Bafta multa in continuare, kEEP YOUR HEAD UP

    Like

  2. mara says:

    iuiii te asteptam 🙂 ma bucur tare mult ca “ti-ai aranjat viata” si desi nu am prea lasat eu comentarii deoarece te-am descoperit recent am citit tot blogul 🙂 te astept si pe la mine daca iti face placere :*

    Like

  3. Andreea Deeb says:

    Uuuh look who’s back! Bine ai revenit! 🙂

    Like

Lasa un raspuns

