GOODBYES | Ce am mai consumat in ultima vreme


Buna dimineata, blog!

De foarte multe saptamani tot adun recipientele produselor pe care le-am mai consumat cu intentia de a le face poze si uite ca in sfarsit am reusit si pot sa ma descotorosesc de ele. Stiu ca nu-i final de luna, dar ce conteaza? Am o gramada de ambalaje si pot in sfarsit sa le arunc.

Sampon Syoss
Pot spune cu certitudine ca samponul asta nu mi-a plcaut deloc. Sigur, de faptul ca imi curata parul si nu mi-a facut matreata nu pot sa ma plang. Totusi, parul meu arata ca un car cu fan dupa ce mi-l uscam si cum eu am deja firul foarte gros si parul destul de uscat de la natura, numai asta nu-mi trebuia. Nu o sa mi-l mai cumpar in veci. Va mai aduceti aminte cand a aparut pe piata Syoss? Nici eu, dar atunci mi-am cumparat sticla asta (din curiozitate) si abia luna trecuta am terminat-o, deci va imaginati cat de mult mi-a placut sa folosesc samponul asta – mie si celorlalte 3 persoane care l-au mai folosit din cand in cand.

My Hair (fixativ)
In general folosesc foarte, dar foarte rar fixativ si niciodata nu optez pentru acelasi produs, dar nu cred sa-mi fi luat mai mult de 3-4 tuburi pana acum. Oricum, chestia asta imi tine parul asa cum il vreau. Cand l-am aruncat cred ca mai aveam jumatate de tub, dar se stricase capacul si nu mai iesea produs. Oricum nu o sa investesc prea curand in alt fixativ, mai ales ca mi-a mai crescut parul si nu mai este asa neastamparat.

Floral(gel de dus)
Despre gelul asta de dus am povestit aici: Gel de dus Floral de la Complex Apicol Veceslav-Harnaj. Mai am putin produs, dar, chiar in ziua in care l-am incercat prima data, l-am scapat pe jos si mi s-a spart sticluta si a trebuit sa il mut in altceva. Asta-i doar ambalajul pe care il arunc.

Bulles de Fruites (gel de dus)
Gelul asta cu mere, capsune si morcovi este preferatul meu de la Bourjois. Il tot cumpar si recumpar si il alternez cu cel de la Yves Rocher cu miros de cafea. Love it!

Pret a Porter (spray)
Nu ma pricep sa descriu mirosurile, deci nici nu o sa incerc. Imi place cum miroase si tot timpul in magazin stau sa ma gandesc daca sa imi iau apa de toaleta si tot timpul plec cu spray-ul. Deocamdata mai am alte 2 spray-uri, deci asta nu-i pe lista de cumparaturi.

Deo Bourjois
Nu mi-a placut. Mirosul nu e rau, dar deodorantele astea cu bila, mie mi se pare ca nu au nici un fel de efect. Mai rau, ma si streseaza senzatia de umezeala de la axila imediat cum il aplic. Bleah!

S-he Stylezone (corector)
Cred ca deja v-ati plictisit de cate ori va arat corectorul asta, insa este preferatul meu, cel putin raportat la calitate/pret. O data la o luna jumatate sigur imi iau altul. Eu folosesc nuanta Sand, cel putin acum, in iarna si primavara cred ca mi-l iau in cea mai deschisa varianta – Beige.

Printesa Levantica (crema)
Nu imi place mirosul de levantica si din cate se vede abia am reusit sa folosesc, pe maini, jumatate din recipientul acela minuscul pe care l-am primit in primul Glam Pack pe care mi l-am luat.

Oja + recipient tonic Mario Badescu
Oja respectiva am gasit-o sub un dulap si cred ca statea pe acolo de mai bine de jumatate de an, deci a ajuns direct la gunoi. Tin minte ca nu mi-a placut foarte mult. Despre tonicul de la Mario Badescu am povestit aici: Mario Badescu Keratoplast Cleansing Lotion. L-am primit in Pink Box.


Idealia Vichy (crema) + BB Cream L’Oreal
Mostrele ce se vad si inca alte 3, mi-au ajuns cam 2 saptamani. Crema imi place tare mult si cred ca o sa ii fac un review – nu ceva foarte complex, doar ce am observat eu dupa 2 saptamani. Cum termin ce am acum, vreau sa mi-o iau. BB Cream-ul de la L’Oreal nu mi-a placut deloc. Ustura extraordinar de rau, mai ales daca aveti ceva leziuni (cum aveam eu ceva cosuri) si nici nu prea hidrateaza nici nu prea acopera… nu prea face nimic.

In alta ordine de idei, azi sunt atat de somnoroasa si lipsita de chef. Nici nu vreau sa ma gandesc ca maine e luni. As vrea ca duminica asta sa nu se mai termine niciodata. Ma gandeam, totusi, sa mai fac un post cu un ootd, dar cum nu am nimic de facut azi, nu cred ca o sa ies din casa. Daca ma mobilizez sa mai postez o data azi, ce ati vrea sa vedeti pe blog (in afara de ootd)?

Comments
11 Responses to “GOODBYES | Ce am mai consumat in ultima vreme”
  1. ReptileMonarch says:

    I’ve nominated you for a Liebster Award because your blog is awesome!
    http://nailinglist.wordpress.com/2012/09/15/liebster-award/

    Like

  2. yoyo says:

    pacat ca nu mai postezi nimic 😦

    Like

    • Ada says:

      Asa-i ca am luat o pauza cam lunga? In ultima vreme mi-am ocupat timpul cu serviciul si niste schimbari mai mult sau mai putin inspirate pe plan personal. Intr-o saptamana ma astept sa revin la un ritm mai putin alert. Imi e dor de blog si de scris.

      Like

      • yoyo says:

        abia astept sa revii 🙂 de cand am vazut clipul cu geanta de pe whole-sale, imi sta gandul numai la ea, insa nu m-am incumetat sa o cumpar, deoarece transportul e la acelasi pret ca si geanta 😦 am incercat sa adaug mai multe produse, insa transportul costa mai mult decat produsele comandate 😦 abia astept sa vad cu ce noutati revii 🙂

        Like

        • Ada says:

          Si eu abia astept sa ma mobilizez si sa incep sa postez din nou. In ultima vreme s-au intamplat atat de multe lucruri ca nu m-am mai putut concentra si la altceva, dar imi este atat de dor de blog. Cum o sa imi regasesc un ritm cum o sa incep iar sa scriu. Cat despre geanta, eu ti-o recomand did tot sufletul, inca o duce bine si crede-ma ca am pus-o la incercari grele. Eu zic ca merita. De altfel, eu planuiesc sa-mi iau si varianta pe negru.

          Like

  3. Am si eu Syoss de cateva luni si nu l-am terminat 🙂 Gelul de dus de la Bourjois e super, iar spray-ul Pret-a- Porter imi place foarte mult. L-am folosit ani de-a randul.

    Like

  4. missrux says:

    Vai, nici mie nu mi-a placut samponul de la Syoss, mi l-a luat mama pe cel pentru par vopsit si imi usca si incurca parul de mama focului 😦 Cu deodorantele cu bila nici eu nu m-am inteles, nu pot sa trec peste senzatia aia :))))) O sa incerc si eu corectorul S-he, m-ai facut curioasa 😀 O duminica placuta iti doresc 🙂

    Like

    • MaryShore says:

      si eu sunt a 3a persoana din lume care a avut samponul syoss, grooooaznic, inca il am in baie , in ideea ca poate o sa il foloseasca tata care foloseste orice, dar surpriza , nici lui nui place. cred ca stiu deznodamantul 😀

      Like

      • Ada says:

        :)) La fel a fost si la mine. L-am tot tinut ca poate-poate il foloseste cineva. Bine ca am terminat cu el! In veci nu mi-l mai cumpar. Si vopseaua de la ei e cu dus si-ntors, unele nuante prind foarte bine si altele parca nici nu sunt.

        Like

        • Anca says:

          culmea mie chiar mi-a placut samponul:-) depinde si de par..iar cu deodorantele cu bila nici eu nu ma inteleg deloc

          Like

Lasa un raspuns

