FEATURING | Pink Box vs. Lulubox


Am lipsit complet din peisaj in ultima saptamana si nu o sa incep cu scuze – pur si simplu am fost lenesa. Cum am ajuns acasa de la serviciu, destul de obosita, dar nu indeajuns incat sa ma sustrag de la tot, nu am avut chef de nimic altceva in afara de tv si lenevit pe canapea.
Incerc totusi sa imi intru in ritm. Uite! Azi chiar postez ceva – un review side by side intre cele doua cutii roz de pe la noi. Stiu ca mai este si cea verde (bio), dar pe aceea inca nu mi-am pus gherutele. Mai vedem pe viitor.

Stiu ca bat apa-n piua, dar o sa va amintesc ca mie imi place ideea de testat produse prin beauty box-uri. Luna asta sunt la cea de-a treia Pink Box si prima mea Lulubox asa ca nu stiu cat de obiectiv o sa fie review-ul asta, dar mie imi place ideea asta de a compara cutiile si abia am asteptat sa imi ajunga si Pink Box-ul, mai ales ca am fost tentata sa mut chestiile din Lulubox si sa folosesc cutia la depozitat nimicuri.

Sa incepem cu ambalajele. Din cate se vede si in poze, Pink Box este mai mare si pentru ca nu se observa o sa va spun ca este facuta dintr-un carton mai gros si este mai rigida, fapt pentru care pot sa depozitez chestii mai grele in ea si am mai multa incredere ca o sa reziste. Un alt plus pentru Pink Box este ca este livrata intr-o alta cutie de carton pentru protectie. La Lulubox imi plac culorile; eu nu sunt o fana a culorii roz, iar combinatia intre rozul pal si negru ma atrage mai mult decat hot pink, dar probabil ca asta tine de gusturi.

Si in interior sunt diferente. Pink Box (incep din stanga, in imaginea de mai sus) are ceva hartie mov si o fundita lunga roz pe care pot sa le refolosesc usor la impachetat alte cadouri. Lulubox are o prezentare mai sic, abtibildul cu sigla imi place mult, dar nu stiu daca o sa pot sa refolosesc hartia sau panglica. O sa vedem.

Un mare plus il primesc cartonasele de prezentare ale produselor din Pink Box. Mi se par foarte folositoare mai ales pentru ca in fiecare cutiuta sunt produse sample-size sau mini si nu se gasesc destule informatii pe ambalaje. Important mi se pare si pretul produselor full size si imi place sa fac un total per cutie, insa la Lulubox nu este afisat nici pe site.

Si acum o sa trec la produse. Nu stiu cum as putea sa compar produsele din cutii pentru ca sunt foarte diferite si ca pret, dar si ca tip de produse.

.

Incepem cu Pink Box

Luna asta am avut parte de o cutie Pink Box cu specific varatic. Ma incanta ideea asta de a mai avea cate o cutie speciala din cand in cand.

In cutie sunt 3 produse in varianta intreaga, printre care: lapte pentru corp si fata cu factor de protectie solara 30 de la SoLait, creion de buze de la NYX si crema depilatoare de la Veet. Pe langa astea am mai gasit un mini pachet cu servetele umede si o cutiuta mini cu scrub de la Mario Badescu si o reducere de 200 de lei la ceva vacanta printr-o agentie de turism, pe care eu n-o s-o folosesc. Are cineva nevoie?

Pe mine ma incanta SoLait – crema de plaja – mai ales pentru ca inca nu am ajuns deloc la bazin si sunt alba ca branza si nu vreau sa ma ard. Imi place si creionul, chiar daca n-am mai folosit de mult, este o culoare placuta, nu foarte tipatoare. Servetelele umede ma lasa rece. Constant ma uimeste pretul produselor de la Mario Badescu si cred ca trebuie sa mai citesc despre ele pentru ca nu sunt in tema. Am incercat tonerul de luna trecuta, dar nu m-am impresionat prea tare. Luna asta o sa vad ce e si cu scrub-ul. Crema depilatoare eu nu folosesc in mod normal. Mi se pare ca face acelasi lucru ca si lama, dar mai incet. Voiam mai demult sa incerc ceva de pe la Veet, dar nu am fost niciodata destul de hotarata. Acum o sa ma lamuresc. Btw, Veet tine si ceva concurs in perioada asta, daca vreti detalii se poate verifica pe pagina lor de facebook.

.

Si incheiem cu Lulubox.

Fiind prima cutie Lulubox, ma asteptam la mai mult. Este evident ca produsele din Lulubox sunt mai scumpe, dar chiar si asa am fost putin dezamagita dupa ce am trecut de ambalaj. Cele 5 produse pe care le-am primit sunt: 2 mostre de parfum de la Trussardi (pentru el si ea), ceva ser de la Lancome pentru un ten tanar (Lancome Genifique Youth Activator), sample din Tinted Beauty Balm de la Two Faced in nuanta nude glow si o oja de la Sephora (produs full-size).

Imi place mult BB creamul de la Two Faced si as vrea sa il mai am mai ales ca m-a nimerit si nuanta, parca se gaseste in Sephora, dar nu stiu cat costa, o sa presupun ca mult si nu-i chiar o necesitate. Am mai incercat ceva de la L’Oreal, dar nu mi s-a parut cine stie ce. Parfumul Donna de la Trussardi miroase superb si ma gandesc serios sa pun bani la ciorap si sa mi-l iau intr-o varianta mai mare. Parfumul pentru “el” miroase frumos, dar ma puteam lipsi de el, mai ales in prima cutie si mai ales ca beauty box-urile astea sunt servicii destinate femeilor. Inteleg ca au vrut sa includa si ceva pentru “jumatatile” noastre, dar poate ca unele fete nu au ce face cu mostra asta sau pur si simplu ar mai fi vrut ceva pentru ele insele, ca si mine de altfel, o mica egoista. Cu serul de la Lancome chiar nu stiu ce sa fac. Nu stiu nici ce face si nici cum se foloseste si inca nu m-am interesat. Daca aveti informatii va rog sa imi lasati comentarii; aici ar fi fost utile niste cartonase-info. Oja este ok si are o culoare placuta, ceva ce as purta. Nu ma incanta ca tocmai oja este produsul full-size, tinand cont ca are 5 ml si nici ca este o culoare destul de comuna si ca mai am ceva asemanator, dar cum nu am putut alege, nu-i bai. Inca n-am incercat-o si nu stiu cum se comporta pe unghie, dar cred ca in week-end o sa ma pictez din nou pe gherute si o sa o incerc. Va arat!

.

Ce cutie mi-a placut mai mult?

Eu inclin spre Pink Box. Imi place ca in fiecare luna au fost mai multe produse full-size si parca este mai mult pe gustul meu in sensul ca unele dintre produse sunt accesibile ca si pret si daca ma atrage ceva o sa pot sa imi cumpar fara prea mari procese de constiinta. De produsele din Lulubox si sa vreau si nu prea pot sa ma lipesc; sunt de acord ca sunt produse mai “cu mot”, dar asta nu ma incalzeste cu nimic daca se intampla sa imi placa ceva foarte mult si dupa nu o sa mi-l permit. Doar ma amagesc singura. Sunt totusi curioasa ce o sa se gaseasca in urmatoarea Lulubox, dar o sa astept sa vad daca o sa ma pinda.

Un alt plus pentru Pink box sunt si codurile de reducere care se mai gasesc pe unele bloguri sau pe care le ofera chiar ei pe pagina de Facebook si concursurile. Momentan au ceva concurs la care se poate castiga o excursie. Suna tentant, asa-i?

.

Voi ce alegeti luna asta? Pink Box sau Lulubox? Ati primit alte produse?

.

Comments
9 Responses to “FEATURING | Pink Box vs. Lulubox”
  1. Cath says:

    Lulubox este mai aproape de conceptul Birchbox, adica un serviciu prin care poti incerca multe produse premium inainte de a cumpara. Nu-mi dau seama care e scopul cutiei Pinkbox, dischete demachiante imi cumpar de la supermarket, nu e nevoie sa le incerc inainte :). Lulubox all the way.

    Like

  2. Anca says:

    in primul rand trebuie sa platesti ceva nu?

    Like

  3. Anca says:

    ce trebuie sa faci ca sa primesti cutia lulubox ?

    Like

  4. Liza says:

    Eu merg pe mana celor de la Pink Box. Macar sunt cateva produse full size OK si pot sa si refolosesc cutia.

    Like

  5. Natty says:

    Mie mi se pare mai tentanta lulubox, am incercat sa ma inscriu si eu la ei pe site dar nu pot. Trebuie ceva cod de invitatie, nu stii de unde il pot lua? Ms!

    Like

    • Ada says:

      Da, trebuie ceva cod pentru inscriere. Trebuie sa intri pe pagina lor de facebook si sa le ceri un cod intr-un mesaj privat si iti vor trimite. Cred ca inscrierile se fac in felul asta pentru ca la inceput au numar limitat de cutiute. Si mie imi place Lulubox, doar ca as fi vrut mai mult mai ales de la prima cutie. Pink Box mi se par mai organizati, dar poate se schimba lucrurile. Oricum mi-au placut produse si dintr-o cutie si din alta.

      Like

Lasa un raspuns

