OOTD | O zi lenesa si geanta de pe Oasap.com


Azi trebuia sa ma ocup de mai multe, dar am fost foarte lenesa si, pe deasupra, toata ziua m-am luptat cu o durere de cap. Totusi, ca sa nu pierd o zi intreaga, am iesit la un suc si mi-am scos noua geanta la plimbare. Acum ceva vreme va ziceam cate ceva de oasap.com, un site cu haine, accesorii si alte chestii in genul asta (click aici pentru informatii), iar saptamana trecuta mi-a ajuns geanta pe care mi-am comandat-o de la ei. De atunci am tot purtat-o dupa mine peste tot pe unde m-am dus, in primul rand ca sa vad daca e ceva de capul ei, dar si pentru ca imi place la nebunie cum arata; in ultima vreme am o obsesie cu gentile negre.

Ce am purtat:
Top:  no name (trifted)
Jeggings:  Outfiters Nation
Sandale:  Fullah Sugah Jeans
Geanta:  oasap.com
Coliere:  H&M si wholesale-dress.net
Bratari:  wholesale-dress.net / no name / Pink Box
Ceas:  Longines
 

O sa va spun si cate ceva despre geanta, pentru ca il ultima vreme oasap.com a capatat mare popularitate printre bloggeritele de pe la noi.

Mie imi place geanta, asta e si motivul pentru care mi-am ales-o. In ultima vreme sunt obsedata de gentile negre, chiar daca nu prea emana ele spiritul varatic; eu nu prea sunt o persoana “florala”. Geanta este destul de mare si foarte incapatoare. Eu nu sunt foarte inalta (numai 1.58), dar mi se pare ca este suficient de spatioasa incat sa-mi intre toate tampeniile pe care le car zilnic cu mine. In interior are captusala maro, din ceva bumbac, si buzunarele obisnuite (unul cu fermoar si doua fara, pentru telefon sau alte maruntisuri), nimic special, dar practic. Partile metalice sunt un auriu murdar/invechit, care-i da un aer mai bad-ass asa. Pe exterior mai are 2 buzunare si fiecare fermoar are ceva ciucure decorativ.

Este rezistenta. La inceput ma temeam ca breteaua lunga se va rupe daca geanta o sa fie prea grea, dar m-am inselat si se tine bine, desi am carat si sticle cu apa si mancare si Lulubox si o gramada de alte chestii in ea, ca orice femeie care-si indeasa toata averea in geanta. Sunt sigura ca voi avea probleme cu bretelele la un moment dat, dar eu asa patesc la orice geanta. Singura “problema” pe care am avut-o a fost la ciucurii de la fermoare, mai exact la zalele care ii conecteaza. Cum am tras mai tare de ele, cum s-au deformat, dar le-am rezolvat cu un patent si acum nu mai am probleme.

Daca este sa o compar cu vreo geanta de la noi trebuie sa spun ca e la acelasi nivel cu gentile de la Meli Melo, ca si calitate, dar si ca pret. Per total mie imi place, logic nu? Mai ales ca o port de o saptamana non-stop.

Cam atat despre geanta. Despre oasap.com am mai aflat cate ceva si din ce mai povestesc alte fete. Personal, eu nu am avut nici o problema cu transportul sau cu timpul de livrare, totusi, am inteles ca alte persoane au avut ceva neplaceri, dar cei de la oasap le-au raspun la mail si s-au rezolvat treburile.

Asta e primul meu post in care va prezint haine. Pana acum am ezitat sa fac astfel de postari, dar cum trebuia sa postez despre geanta, nu prea am avut de ales… Va place? Oare sa mai fac astfel de postari? Vreau sa stiu pentru ca mie nu prea imi place sa pozez, dar sunt dispusa sa ma chinui din cand in cand :D… Spuneti-mi in comentarii ce credeti.

Comments
17 Responses to “OOTD | O zi lenesa si geanta de pe Oasap.com”
  1. m and m says:

    Hei !:*

    Tocmai ti.am vizualizat din intamplare un filmulet pe youtube.

    In primul rand trebuie sa specific ca esti foarte simpatica si ca imi place ce faci, pe scurt : felul in care vorbesti si tot ce tine de postari.

    te.am adaugat si in lista mea de bloguri ca sa fiu la curand cu viitoare ta postare

    pe curand :*:*

    Like

    • Ada says:

      Merci pentru cuvintele frumoase. Ma bucur ca ti-au placut si filmuletele. In ultima vreme am fost cam nesigura pe mine si am lipsit din peisaj, dar ma recuperez incet-incet si o sa ma pun iar pe “treaba”.

      Like

  2. andreeaaaa says:

    buna! mi-a placut tare mult geanta aceea maro asemanatoare cu cea din zara, ai putea sa imi spui te rog cum ai comandat-o ? si care sunt pasii si cat sunt tazele de livrare?te pup si astept un raspuns dak nu aici aunci pe andr3ea_deac :* multumescc

    Like

  3. Andreea says:

    Foarte frumoasa geanta..dar parca mai mult ma incanta cea maro din “ce am in ceanta parete1”. spune-mi te rog de pe ce site ai comandat-o multumesc!

    Like

  4. Miu Miu says:

    Vezi ti-am spus eu ce poze frumoase faci in natura :X Super frumos :X

    Like

    • Ada says:

      si mie imi place cum au iesit pozele. am cautat putin mai mult pana am gasit un loc frumos pentru ca nu ne-am indepartat prea mult de casa.

      Like

  5. E foarte frumoasa geanta. Sa o porti cu placere! Imi plac foarte mult si platformele.

    Like

  6. andreeadeeb says:

    Foarte tare outift-ul tau iar geanta e intradevar, wow, wow. 🙂 Vad ca in sfarsit ai avut fotograf pt a posta un OOTD

    Like

  7. Simon Alexandra Ioana says:

    Imi place tare tare mult outfit-ul si geanta e foarte frumoasa! Sa o stapanesti sanatoasa!

    Like

  8. Da Boss says:

    pacat ca incaltamintea n-are treaba …

    Like

Lasa un raspuns

