GIVEAWAY | Lista cu participantele la giveaway MUA


Nu stiu daca ati observat sau nu, dar in ultimele saptamani a fost cam liniste pe aici. Eu sper ca de saptamana viitoare sa revin la normal si sa ne auzim mai des. Pana atunci, atasez mai jos lista cu fetele care au participat la cel de-al treilea giveaway MUA, cel de pe blog. Am trecut pe lista doar persoanele care au completat formularul de concurs (nu mai este vizibil acum pentru ca s-au inchis inscrierile). Daca nu va gasiti pe lista si stiti ca ati completat formularul respectiv, lasati-mi un comentariu la postul acesta si mai verific, dar nu am avut multe inscrieri, deci nu cred ca am sarit pe nimeni.

O sa las timp pana mai pe dupa amiaza pentru verificare, iar pe la 13 probabil voi alege o castigatoare prin random.org. Stiti procedura. ๐Ÿ˜€

Comments
16 Responses to “GIVEAWAY | Lista cu participantele la giveaway MUA”
  1. BIANCA ROXANA ANITEI says:

    Multumesc! M-AM GASIT;))

    Like

  2. MARY ANTON says:

    si eu sunt pe lista

    Like

  3. Simon Alexandra Ioana says:

    Stai linistita, oricine are cate o problema..
    Uff sunt prima ๐Ÿ™‚

    Like

  4. Alexandra Ene says:

    Eu nu sunt pe lista…:(

    Like

  5. Ioana says:

    Eu nu sunt:((

    Like

  6. Ada says:

    Succes fetelor!

    Like

  7. floare de portocal says:

    si eu sunt pe lista . o zi buna .

    Like

  8. Antoaneta says:

    multumesc si eu sunt pe lista…si coincidenta face sa am numarul zilei mele de nastere:)))

    Like

  9. Ivan Janeta says:

    Multumim ,sunt pe lista.

    Like

Lasa un raspuns

