Oasap organizeaza un giveaway!


Sunt 152 de premii: rochite si bluze de matase.

Ce trebuie sa faceti?

Pentru inscriere (obligatoriu):

1. Logati-va in contul vostru de pe oasap.com. Nu aveti cont deja? Daca va inscrieti primiti si un cupon cu 20% reducere.

2. Trebuie sa alegeti o marime si apoi sa votati, astfel incat sa stie ce de ce marime aveti nevoie in caz ca o sa castigati. Apasa pe imaginea produsului pentru a vedea detaliile.

3. Fiecare cont poate avea maxim 3 inscrieri, asta inseamna ca puteti vota de 3 ori.

4. Castigatorii vor fi selectati aleatoriu si vor fi contactati prin e-mail la adresa folosita pentru a crea contul pe oasap.com.

Acum ideea e ca pentru fiecare 100 de inscrieri care se fac accesand link-ul acestahttp://www.oasap.com/giveaway?id_customer=MTA1Njk= ) o sa pot sa mai aleg si eu cate o castigatoare aleatoriu. Si cum fiecare persoana are voie la 3 inscrieri, cu cat mai multe persoane se inscriu, cu atat mai multe astigatoare o sa pot alege.

O sa se faca o lista cu toate persoanele care s-au inscris in concurs folosind link-ul furnizat de mine si la sfarsitul giveaway-ului o sa facem extragerea.

Cand o sa aflu mai multe informatii o sa va anunt, dar m-am gandit ca e interesanta treaba si poate suntem norocoase. Succes!

.

Comments
6 Responses to “Oasap organizeaza un giveaway!”
  1. Calugareanu Anca Bogdana says:

    m-am insris si eu:):*

    Like

  2. Si eu m-am inscris! Multumim!

    Like

    • Ada says:

      Bafta! Ar fi bine sa se inscrie cat mai multe fete ca macar 100 de inscrieri valabile sa facem ca una dintre voi sa ia un premiu…

      Like

  3. floare de portocal says:

    ma inscriu si eu poate avem noroc …multumim

    Like

  4. Mihaela Preda says:

    M-am inscris folosind link-ul furnizat de catre tine, trebuie sa-ti las vreun mesaj ?

    Like

Lasa un raspuns

