Beautiful Blogger Award


Anfreutza, care imi urmareste de ceva vreme micul meu coltisor de internet si pe care de curand am inceput s-o citesc si eu, mi-a pasat un tag insotit de un award. Si pentru ca n-am prea facut tag-uri, dar imi place tare mult sa le citesc, m-am gandit ca ar fi amuzant sa raspund la provocare.

Reguli :

1. Multumeste persoanei ce te-a nominalizat si link catre ea.

Completat!

2. Spune de unde ţi-a venit ideea să îţi creezi un blog şi ce te determină să continui.

Asta-i complicata rau. Nici nu mai stiu de ce mi-am facut blog. Il am de ceva vreme si la inceput scriam despre cu totul alte subiecte. Cred ca citeam ceva articol pe un blog, nu am fost de acord cu ce se mazgalea p’acolo si mi-am zis: “si eu pot sa fac asta!”. Si am inceput sa scriu.

Intre timp mi-am schimbat stilul, subiectele si limba in care scriu si am gasit un subiect despre care pot sa scriu fara prea mari eforturi si imi place ca am acum si persoane care ma citesc si cu care pot sa si discut despre nimicurile din viata oricarei femei.

3. Descrie pe scurt o zi obişnuită din viaţa ta.

Ma trezesc, cam cu o ora inainte sa sune ceasul pe note dulci de mieunat de pisica. Hranesc pisica. Ma hranesc pe mine, dar nu-i obligatoriu. Imi fac ritualul de dimineata and all that jazz. Momentan, ca-i vacanta, nu am cine stie ce de facut, asa ca pierd timpul: un serial, o plimbare, mai rasfoiesc o revista, ma mai las zgariata de Kara, chestii din astea banale. De luna viitoare, insa, incep lucrul, deci adio lenevit din timpul zilei. Seara mai ies pe la un cico, doar asa din cand in cand, un film cand se merita si, cand relaxarea din timpul zilei se dovedeste prea obositoare, ma bag in paturica mai devreme. Alteori ma prinde dimineata rasfoind cate o carte.

4.Cea mai bună colaborare a ta cu un alt blogger.

Inca nu am colaborat cu nimeni, dar am cateva bloguri pe care le citesc constant: Macnetize si Crazy Stuff, din .ro, de pe la noi si Zoella, Meek-n-Mild si llymlrs.

5. Cea mai ” urata” colaborare cu un alt blogger.

Nu am avut parte de neplaceri pana acum si sper sa se mentina treaba asta pana cand m-oi satura de bloggareala.

6. Explică pe scurt ce înseamnă pentru tine blogul pe care îl deţii.

Pana acum nu m-am gandit la treaba asta. Nu am un plan anume in ceea ce priveste directia pe care vreau s-o ia blogul meu. Scriu ce vreau, cand vreau si ca sa ma relaxez, sa imi vars nervii sau daca am ceva de spus (cel putin cand mie mi se pare ca am ceva de zis).

7. Acordă “Beautiful Blogger Award” la cel puţin 5 alte bloggerite.

Dau mai departe numai altor 3 bloggerite pentru ca sunt mai mult ca sigura ca dintre majoritatea fetelor pe care le citesc o sa faca tag-ul din alte parti, daca nu l-au facut deja. Deci: Macnetize (ca stiu ca iti plac tag-urile), fetelor de la Crazy Stuff (de care imi e tare dor) si lui loloablestuff.

Daca cineva vrea sa faca tag-ul, este binevenit sa il preia.

Va taguiesc pe toate, cu drag!

 

Comments
2 Responses to “Beautiful Blogger Award”
  1. Eu iti urmaresc blogul de ceva vreme. Te-as fi nominalizat si eu daca as fi stiut ca vei vedea vreodata 🙂 Lasand smiorcaiala, foarte frumoase raspunsurile tale. Asa te cunoastem mai bine. Pup. Iulia

    Like

    • Ada says:

      Salut. Pe viitor sa imi trimiti taguri daca crezi ca ai vrea sa sti ce raspund la intrebari. Mie imi place sa scriu chestii din astea si daca imi lasi un comentariu la orice post sa ma anunt, o sa raspund cu cea mai mare placere. Pup Iulia.

      Like

Lasa un raspuns

