Oasap.com – deliver beauty and love


Azi vreau sa va prezint site-ul Oasap.com (haine, genti, pantofi si bijuterii) si programul lor de afiliere.

Ideea este simpla si la fel ca la toate site-urile de genul asta: persoanele care detin un blog sau o pagina personala se inscriu in programul lor de afiliere si posteaza banner-ul lor pe pagina personala. Pana aici totul este simplu. Ce m-a atras pe mine este ca la inceput, in functie de numarul de followers de pe blog (minim 300), se primeste ca un fel de voucher pentru cheltuit la ei pe site.

Eu m-am inscris ieri, am fost invitata de Trabook, iar astazi de dimineata am primit si confirmarea ca m-am afiliat cu ei, dupa cum puteti observa si in meniul din dreapta unde deja le-am afisat bannerul. Eu am primit 20 dolari (nu stiu cum se decide cine ce suma primeste). Cu banii se pot cumpara produse de la ei de pe site si tot ce trebuie sa faceti, dupa ce sosesc produsele, este sa faceti o postare despre ele, ceea ce orice beauty bloggarita ar fi facut oricum, nu?  Nu este nevoie sa faceti cumparaturi in plus fata de suma primita cadou, ceea ce-i super pentru ca nu pierdeti nimic.

De asemenea, orice nou utilizator primeste un voucher cu 20% reducere valabil pana la sfarsitul anului. Transportul am vazut ca este gratuit.

Dupa ce va inscrieti puteti deasemenea sa va invitati proprii prieteni si pentru fiecare dintre ei mai primiti inca 8 dolari pentru cumparaturi pe site-ul lor.

Daca va intereseaza si vreti sa va inscrieti in programul lor de afiliere o puteti face accesand link-ul asta: vreau sa ma afiliez! sau puteti sa imi lasati adresa voastra de e-mail si o sa va trimit o invitatie, desi e cam acelasi lucru.

Voi ce parere aveti despre site-urile de afiliere? Credeti ca se merita astfel de parteneriate?

Comments
3 Responses to “Oasap.com – deliver beauty and love”
  1. Carmen says:

    Nice! Dar este valabil doar daca ai blog? 😦

    Like

    • Ada says:

      Vaucher-ul de reducere de 20% il primeste oricine se inscrie, dar numai cine are blog si se afiliaza cu ei primeste si bani de cheltuiala pe site.

      Like

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] vreme va ziceam cate ceva de oasap.com, un site cu haine, accesorii si alte chestii in genul asat (click aici pentru informatii), iar saptamana trecuta mi-a ajuns geanta pe care mi-am comandat-o de la ei. De […]

    Like



Lasa un raspuns

