Featuring | O privire mai de-aproape asupra premiilor


Mai jos puteti sa vedeti mai in amanunt unele dintre premiile pus la bataie in cele 3 giveaway-uri de pe blog, Facebook si canalul meu de Youtube. Produsele din poze sunt ale mele, voi veti primi unele noi, sigilate.

Rujurile sunt superbe. Mie cel putin imi plac foarte mult. Formula este cremoasa, dar nelipicioasa si buzele mele se simt super bine, la fel ca si cu un balsam de buze. Culorile sunt pigmentate si se aplica foarte frumos. Inca nu stiu cat de mult dureaza pe buze, dar per total mie imi plac. Culoarea mea preferata este nuanta nr. 3, de obicei eu port rujuri puternic colorate, mai ales pentru ca imi fardez minimalist ochii.

Rujurile de la stanga spre dreapta:
Shade 7, Shade 3, Shade 6

Exista cate un ruj printre fiecare premiu de la fiecare giveaway. Si iata si felul in care arata pe buze. Enjoy!

Ruj Makeup Academy Shade 7

Ruj Makeup Academy Shade 3

Ruj Makeup Academy Shade 6

Paleta Glitter Ball se poate castiga la giveaway-ul de pe Youtube si are 12 farduri sclipicioase, perfecte pentru machiajul de seara.

Paleta cu 12 farduri Makeup Academy Glitter Ball

Paleta cu 12 farduri Makeup Academy Glitter Ball

Paleta Dusk Til Dawn se poate castiga la giveaway-ul de pe blog si are atat farduri mate cat si sclipicioase care se pot purta atat in timpul zilei cat si seara.

Paleta cu 12 farduri Makeup Academy Dusk Til Dawn

Paleta cu 12 farduri Makeup Academy Dusk Til Dawn

Care este produsul vostru preferat pe care l-ati vrea cel mai mult?

Comments
4 Responses to “Featuring | O privire mai de-aproape asupra premiilor”
  1. floare de portocal says:

    woau ce premii frumoase ai pus la bataie -rujurile imi plac si mie -vreau si eu sa particip .multumim

    Like

  2. andreeadeeb says:

    Vai dar rujurile arata asa bine! E foarte greu sa te decizi care nuanta sa alegi. Dar cred ca primele doua imi plac mai mult 🙂 Iar despre palenta merg tot pe nr 2 🙂 Frumoase premii!!

    Like

  3. Subscriu, sunt superbe cosmeticele lor. Abia daca reusesc sa ma tin departe de nuantele lor de ruj si am felicit ca mi-am luat, totusi, doua. Superbe premii!

    Like

    • Ada says:

      Cred ca rujurile devin preferatele mele. Nici nu iti imaginezi cu salivam cand am vazut ca tu le primisesi deja si eu asteptam de aproape 2 luni si nu imi mai ajungeau. Ma bucur ca in sfarsit mi-au ajuns si mie.

      Like

Lasa un raspuns

