Review: Mario Badescu Keratoplast Cleansing Lotion


Acum vreo 2 zile am terminat unul dintre produsele sample-size din Pink Box-ul din mai.

Tonicul asta mi-a ajuns pentru cam 10 utilizari, chiar daca am primit o cantitate mica (eu aproximez 15-20 ml – nu este trecuta cantitatea pe tubulet). Ma asteptam sa se termine mai repede, pentru ca am turnat cu generozitate pe discheta de vata.

O sa povestesc despre el foarte pe scurt, in primul rand pentru ca nu prea imi plac tonerele, dar si pentru ca nu am avut mult produs si nu pot sa vorbesc despre efectele pe termen lung.

Dupa ce l-am pus pe discheta de vata si am inceput sa ma dau pe fata, a inceput sa faca o spuma fina. Din cauza asta am simtit o senzatie placuta in timp ce il foloseam, parca ma mangaiam cu ceva moale si pufos pe fata (parca ma relaxa putin…). Nu are prea mult alcool pentru ca nu am simtit deloc ca ma ustura. Are parfum, dar nu foarte puternic. Curata ultimele urme de machiaj, orice mizerie care s-ar mai gasi pe fata. Nu cred ca mi-au aparut cosuri din cauza lui, desi in ultima vreme am avut ceva mai multi monstruleti decat mi-ar fi placut. Eu ii atribui incalzirii vremii.

Daca tot ce am spus mai sus sunt partile bune, am cate ceva de rau de spus. Prima si cea mai importanta chestie care m-a deranjat este ca lasa film uleios pe fata. Probabil are ceva ulei esential in el. Cum eu am tenul cu puternice tendinte de ingrasare si prefer de multe ori sa il am mai uscat (pentru ca nu imi apar atat de multe cosuri), chestia asta m-a cam enervat, mai ales ca simteam nevoia sa imi clatesc fata imediat cum terminam sa il folosesc. Ori de fiecare data cand ma dau cu ceva pe fata si simt nevoia urgenta sa imi clatesc fata sau sa mi-o sterg, ceva nu-i bine. Pentru mine asta este un mare minus.

Probabil pentru cineva cu tenul uscat, care are nevoie de hidratare in plus, efectul asta este bine-venit, insa pentru mine nu-i potrivit.

Mi-a placut sa folosesc produsul, in principal pentru ca face spuma aceea, insa per total nu m-a impresionat foarte tare. Nu l-as cumpara in varianta mare pentru ca nu cred ca mi se potriveste.

Pret pentru varianta full-size (236 ml):  94 lei

Comments
4 Responses to “Review: Mario Badescu Keratoplast Cleansing Lotion”
  1. Popa Cornelia says:

    exact senzatia asta o am si eu dupa lotiunea micelara, parca m-as da direct cu crema, am comandat si eu pink boxul, chiar sunt curioasa…

    Like

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Tin minte ca nu mi-a placut foarte mult. Despre tonicul de la Mario Badescu am povestit aici: Mario Badescu Keratoplast Cleansing Lotion. L-am primit in Pink […]

    Like



Lasa un raspuns

