Goodbyes: Mai 2012


Pentru ca luna mai aproape ca a trecut, am facut o lista cu produsele pe care le-am terminat in ultimele 30 de zile. Nu sunt foarte multe, dar sunt produse pe care le aveam prin dulapior si trebuia sa le folosesc, mai ales ca m-am decis sa nu mai cumpar nimic, pana nu termin ce am (o regula foarte buna, de altfel).

1. Pantene Pro-V Natural Fusion – este un sampon pentru parul subtire, fin, care trebuie sa lase parul matasos si cu aspect natural. Eu nu am parul subtire sau fin, dar mi-am luat samponul la oferta, vara trecuta, din Bailesti si am zis sa il incerc. Abia acum ceva vreme am ajuns sa il folosesc. Samponul este bun, nu mi-a facut matreata, mi-a lasat parul mai moale (nu atat de mult pe cat mi-ar fi placut mie) si nu mi-l usuca (la mine conteaza foarte mult pentru ca am firul de par tare si aspru). E un sampon ok, pe care nu o sa-l mai cumpar pentru ca nu mi s-a parut extraordinar.

2. Balsam de par hranitor de la Kallos – este balsamul meu de par obisnuit pe care mi-l cumpar tot timpul. Cred ca este printre putinele produse care chiar pot sa imi lase parul moale.

3. Masca de par GoGo de la Kallos pentru par uscat, fragil si deteriorat – este un produs bun, dar nu mi se pare ca are destula putere sa imi faca parul moale. Nu este mai buna decat masca cu lapte sau cea cu placenta de la Kallos. Nici pretul nu cred ca este mai avantajos decat la celalalte, care au si cantitati mai mari. Ambalajul este frumos.

4. Dizolvant pentru unghii de la My Body fara acetona – fie asta, fie cel cu acetona sunt produsele pe care le folosesc sa imi sterg oja. Asta e foarte bun pentru ca nu lasa unghia foarte uscata si nici cuticulele. Actioneaza destul de repede tinand cont ca nu are acetona si ma tine destul de mult. Se gaseste in Billa.

5. si 6. Mini produse de baie de la ceva hotel pe care le-am luat cu mine de 2 mai, cand am fost la mare. Tot timpul “fur” mini produsele din hoteluri pentru ca sunt foarte folositoare cand plec in vacanta pentru ca nu trebuie sa car variantele mai grele.

7. Gel eyeliner de la Music Flower – un gel pentru conturul ochilor foarte ieftin. L-am luat ca sa incerc genul asta de produs pentru ca eram curioasa cum se aplica si toate cele. Asta e un mini kit cu 2 geluri (maro si negru) si doua pensule. Este un produs prost. S-a uscat repede, una dintre pensule s-a rupt de la prima aplicare si nici nu a rezistat cine stie ce pe pleoapa (ceea ce era de asteptat, fiind un produs no-name). Partea buna a fost ca am aflat ca nu ma pricep deloc sa imi aplic eyeliner gel si ca mai bine raman la tusul de ochi lichid. Pret 9 lei.

Voi cat de repede treceti printr-o sticla de sampon? Eu le termin foarte greu.
Daca ati folosit vreunul dintre produsele de mai sus as vrea sa stiu si ce parere aveti despre el.

In alta ordine de idei, astazi este soare in sfarsit. Si ieri s-a aratat putin printre nori, dar spre seara a plouat asa ca nu se pune. Cred ca o sa ies la o plimbare.
Zi frumoasa sa aveti!

Comments
8 Responses to “Goodbyes: Mai 2012”
  1. Imi plac produsele de par de la Kallos. Eu nu prea reusesc sa termin nimic. Sunt o curioasa si le incep pe toate ๐Ÿ™‚

    Like

    • Ada says:

      Hehe! Asa eram si eu. Pana mai acum o 2 luni aveam cred ca 4 feluri de sampon, toate incepute si sincer cred ca nici unul nu imi placea in mod special. Asa ca m-am hotarat sa termin ce am si dupa sa imi iau ceva ce stiu ca imi place.

      Like

  2. A.M. says:

    si eu am inceput sa folosesc aceasta tactica de a nu mai cumpar un produs dintr-o anumita gama pana nu-l termin pe cel deja inceput. e un lucru bun, mai ales pentru buzunar. si la cosmetice (farduri&co) am reusit sa aplic aceasta regula ๐Ÿ˜€

    Like

    • Ada says:

      Pe mine ma atrag mai mult cremele si chestiile pentru dus/baie decat fardurile. Bine, asta nu inseamna ca nu am si o gramada de farduri, dar nu prea sunt tentata sa exagerez cu ele. Oricum e bine sa ne abtinem. ๐Ÿ˜€

      Like

  3. MaryShore says:

    am folosit si eu samponul , si e de departe cel mai teribil pt parul meu, acumm zace prin baie asteptand sa il foloseasca cineva.Pt mine nimic nu e mai bun decat Samponul loreal proffesional si masca din aceeasi gama, hydra mosturiser.sunt scumpe dar se vede diferenta.Am incercat de toate….:)

    Like

    • Ada says:

      La mine pe par nu a fost groaznic, a fost ok, dar nu pot sa spun ca m-a impresionat in vreun fel. Nu am folosit pana acum de la L’Oreal decat din gama normala si au fost ok produsele, parca un sampon si o masca pentru par vopsit. Parul meu nu e foarte pretentios, in general orice nu imi face matreata e bun pentru mine, asa ca nu stiu cat de mult as vrea sa incerc ceva mai scump… Deocamdata mai am de terminat un sampon de la Yves Rocher si unul de la Syos, iar dupa… cine stie. ๐Ÿ™‚

      Like

  4. CARMEN LEAHU says:

    produse de la Kallos am folosit si eu si sunt foarte bune, eu am fost foarte incantata de ele…..

    Like

Lasa un raspuns

