Pink Box


Joi mi-a ajuns si mie pachetelul cu cea mai roz cutie pe care am vazut-o vreodata (Pink Box) . Desi nu ma prea omor dupa roz, nu am motive sa ma plang. Cutia este foarte fumoasa si se vede ca s-au depus mult efort si grija la proiectul asta pentru ca produsele au venit bine ambalate si s-a avut grija la detalii: modelul frumos de pe interiorul cutiutei, hartia in care au fost invelite produsele, fundita, cartonasele cu informatii, etc. Mie imi place prezentarea. Mai jos am facut poze chiar in timp ce desfaceam cutiuta.

In interior am gasit 5 produse, din care 2 au gramaj normal, iar 3 sunt sample-size, o cartela Vodafone si un voucher pentru 20% reducere pe xelindra.ro, un site cu bijuterii si cartonasele cu descrierea produselor si preturile variantelor frull-size. Inca nu am inceput sa folosesc din produse, dar o sa va zic cateva cuvinte despre fiecare, cam ce cred eu la prima vedere.

Unt de corp cu avocado si masline de la Thai Spa, 200 ml, pret: 12 lei   –   este unul dintre produsele in marime normala si imi aduce aminte de cele de la The Body Shop sau cele de la Fennel, desi pe cele din urma nu le-am folosit, insa comparand cu cele de la TBS, consistenta este mai usoara si se absoarbe mai bine in piele. Cantitatea este generoasa si pretul convenabil. Pe mine m-a dat gata mirosul, care este placut, nu extraordinar de puternic si foarte proaspat. Imi place!

Il Makiage Color Shadow Powder, 5.1 g, pret: 108 lei   –   este cel de-al doilea produs full-size. Aparent este un fard de ochi bun la toate: pleoape, sprancene, obraz si impreuna cu putina apa poate sa fie si eyeliner, desi culoarea pe care am primit-o eu se potriveste numai pentru ochi. Mai jos i-am facut si un swatch si cred ca o sa spun mai multe despre el.

Keune ceara pentru fixare, 30 ml, pret/100 ml: 70 lei   –   este un produs travel size (aproape o treime din cantitatea normala nu e chiar o mostra). Cutiuta e interesanta. Ceara in sine miroase a deodorant de barbat si este crem. Nu prea pot sa zic mare lucru despre ea pentru ca nu folosesc ceara pentru par. Foloseam mai acum 8 ani cand aveam parul scurt, dar de atunci… Cred ca o sa ajunga la prietenul meu.

Tonic Mario Badescu, nu precizeaza cantitatea; eu aproximez 15-20 ml, pret/236 ml: 94 lei   –   produs sample-size. Nu am incercat pana acum nici un produs de la Mario Bdadescu si trebuie sa recunosc ca eram putin curioasa dupa ce am citit ceva review-uri. Nu prea folosesc lotiune tonica, dar nu-i mult produs si cred ca o sa il incerc.

Pasta de dinti Himalaya Herbals, 10 g, pret/100 g: 14 lei   –   produs sample-size. Mie personal imi plac tubuletele astea mici de pasta de dinti si cred ca sunt super pratice, mai ales cand plec pe undeva asa ca tubuletul asta o sa il pastrez pentru viitoarele plimbari pe ici-colo.

La voucher imi place ca nu se impune o valoare minima pentru cumparaturi si ca este valabil pana 31.12.2012.

Mai jos puteti vedea si produsele, fiecare in dreptul cartonasului cu informatii.

Si cate putin despre fardul din cutie. Eu l-am nimerit in nuanta Mist, un fel de bej spre gri (taupe); o culoare frumoasa pe care chiar o s-o folosesc si chiar ma bucur ca nu e cine stie ce albastru sau verde, culori la care imi place sa ma uit si ma atrag extrem, insa pe care nu le folosesc niciodata. Este un fard bine pigmentat, la prima impresie mi-a parut prafos, dar e mai degraba catifelat, insa cred totusi ca o sa trebuiasca insistat de 2-3 ori cu pensula pentru ca sa se observe bine nuanta. Pastiluta de fard are o marime generoasa. Ambalajul e destul de interesant: partea de jos in care sta fardul este din plasticul acela tare, clasic, insa capacul este are pe exterior o textura cauciucata, mata. Oricum, ambalajul este destul de solid. I like!

Per total, eu sunt incantata de cutiuta asta roz. Am mai citit si alte review-uri, pe la alte fete care nu au fost foarte incantate, insa cu genul asta de serviciu este foarte dificil sa multumesti pe toata lumea. Eu cred ca Pink Box se potriveste persoanelor care vor sa incerce si “alte lucruri”, produse pe care in mod normal nu si le-ar fi cumparat sau nu si le-ar fi permis, pentru ca trebuie sa recunosc ca eu nu as da niciodata 100 de lei pe un singur fard de pleoape, indiferent de firma, ambalaj sau ce minuni pretinde ca face, iar acelasi lucru este valabil si pentru celelalte produse (exceptie facand untul de corp sau pasta de dinti). In primul si in primul rand pentru ca nu imi permit, iar in al doilea pentru ca mi se pare un pret exagerat de mare si in mod sigur pot sa gasesc produse poate la fel de bune la un pret decent.

Imi place ideea in sine a serviciului si ma bucur ca in sfarsti este si la noi o varianta decenta: ambalajul frumos, prezentarea produselor, micile surprize, etc.

Voi ce parere aveti? Da sau ba?

Comments
9 Responses to “Pink Box”
  1. Maria says:

    Ce este cu aceasta cutie..vreau si eu :D..poti sa-mi dai detalii sau acum nu mai e?

    Like

    • Ada says:

      Cum sa nu. Iti explic. Pink Box, un proiect ce are la baza ideea de testare de produse, este practic o cutie pe care ti-o comanzi si in interior ai 5 produse, alese aleatoriu, dintre care unul va fi in cantitate normala (ex. un gel de dus 250 ml), iar restul de 4 produse sunt fie mostre, fie produse mini. Ideea e ca ce primesti tu in cutie are valoarea cumulata mai mare decat ce platesti pentru cutie.
      Reversul medaliei este ca produsele, fiind aleatorii, pot sa nu ti se nimereasca pentru ce tip de ten ai tu sau mai stiu eu ce. Acum, daca tu crezi ca vrei sa incerci poti sa iti comanzi intr-o luna si sa vezi cum e, dar sa nu te astepti ca tot ce o sa primesti o sa ti se si potriveasca pentru ca o sa fii dezamagita. Ideea e sa testezi produse nu sa iti trimita ce folosesti tu de obicei. Depinde de tine daca vrei sa experimentezi. Mai multe informatii despre pret si livrare gasesti la ei pe site si cred ca am pus link-ul in post. Daca mai ai intrebari si pot sa te ajut sa imi scrii. Duminica frumoasa iti doresc!

      Like

  2. andazelenca88 says:

    Eu pot sa zic ca pana acum este singura care se ridica la standardul celor din strainatate . Au si o imagine super si produse super. Acum, ca putem sa nimerim un produs care nu ne place face parte din riscul acestei idei cu box-urile. Si la Glossybox sau Birchbox am putea sa patim asta. Eu sper sa le mearga in continuare!:X

    Pupici!

    Like

    • Ada says:

      Exact la fel cred si eu. Abia astept sa vad ce o sa gasesc luna asta. Am vazut ceva cu un sapun in forma de lamaie. Chiar daca nu folosesc sapun solid, imi plac la nebunie formele ciudate… am o mini colectie.
      Pupici!

      Like

  3. Aiyana says:

    Foarte draguta prezentare ai facut!
    Si citind argumentele tale pro, parca am mai sters din cele contra gasite de mine 😛

    Like

    • Ada says:

      Merci!
      Nu pot nici eu sa spun ca sunt pe deplin multumita pentru ca unele chestii chiar nu m-au nimerit (tonicul si ceara de par, cartela vodafone); mi-ar fi placut mai degraba sa gasesc crema pt acnee pe care ai gasit-o tu. Pe de alta parte nici nu ma asteptam sa imi pice la fix produsele. Te mai astept pe la mine!

      Like

  4. Mie imi place cum ai povestit si ce-ai gasit in miraculoasa cutie…recunosc ca sunt tentata, deci… PRO

    Like

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] a împărtăşit cu voi pe blogul personal părerile ei despre Pink Box-ul din Mai, pentru a vă putea ajuta să vă faceţi o idee despre ce […]

    Like



Lasa un raspuns

