Ce te-aduce pe la mine?


Cativa din termenii de cautare ciudati care au adus lume la mine pe blog…

oite – 28
why do cays knit – 29
2 – 13
damigeana – 9
nam chocolate magic – 7
olga-kurylenko – 6
daramowy sex – 5
ghiuveta – 4
buze cu herpes – 1
unghii urate – 2
unghii cu gel roz – 2
masaj de noapte buna pentru ea – 1
face exploading – 1
sexy models – 1
poze masti pinguini – 2
card h – 2
masaj xl – 1
de rontait pe tren – 1
lista dinozaurilor – 1
un mic prect – 1
lacuri romantice – 1
pavilion apicol – 1
cine este gabriel cramer – 1

Puteti vedea si cati oameni au ajuns pe aici dupa ce au cautat tot felul de nebunii… :))
Mie cel mai mult imi place “masaj de noapte buna pentru ea”. Nici nu stiam ca e un tip de masaj. Stau si ma intreb cum este “masajul de buna dimineata pentru ea” sau “masajul de salut, nu te-am mai vazut de ceva timp pentru ea”…
Si mai important: cine este gabriel cramer?

Comments
6 Responses to “Ce te-aduce pe la mine?”
  1. CARMEN LEAHU says:

    ciudati sunt pe toate drumurile…iar pe facebook nu mai spun…sa ai o saptamana numai cu bucurii….

    Like

  2. studenta says:

    Sa stii ca eu primeam mailuri de la ciudati cu nume din acestea! Initial ma tot intrebam ce naiba sunt cu aceste mailuri ,ulterior am aflat ca in spatele acestor nume ciudate se afla una dintre prietenele mele de pe FB ,care ulterior mi-a furat din calculator pozele fetei mele! (tipa facea parte dintr-o comunitate de lesbi…si fiica mea avea poze imbracata in haina militara, pentruca este studenta la o facultate militara)!

    Like

    • Ada says:

      Uau! E plina lumea de oameni ciudati. Ma uimeste ce ti s-a intamplat. Cred ca in zilele noastre trebuie sa ai mare grija cum iti alegi prietenii.
      Si eu primesc tot felul de mail-uri ciudate, majoritatea de la persoane din Africa, cica rude indepartate, care vor sa imi lase mosteniri sau vor sa imi dea bani ca sa ii depun in banci. Iti dai seama ce bogata eram pana acum, daca ii si credeam. 🙂

      Like

      • studenta says:

        @ ada,si eu primesc si scrisorile acestea,majoritatea din Burkina Fasso,in care imi scriu ca la ei este revolutie sau altceva si imi spun ca au o suma mare de bani(de ordinul milioanelor de euro sau dolari) si ma roaga sa le dau contul meu din banca pentruca nu au unde-si pune acele milioane.Chiar ca ai dreptate,la cate cereri primesc ,acum l-as surclasa pe BILL GATES din miliardarul numarul unu al planetei

        Like

  3. Iulia Ionita-Mania says:

    Cat de tare! :)) M-am amuzat teribil! Sa ai o saptamana minunata!

    Like

Lasa un raspuns

