Lips: gloss me up – EuphoricShine


Spre review-ul anterior: “Lips: gloss me up – Pieces Accesories

De ceva vreme tot vreau sa mai fac posturi cu unghii si oja, dar cum unghiile mele arata groaznic de cand m-am intors din mini vacanta, planul meu nu prea merge cum trebuie. Si sa va zic drept, imi este si extrem de greu sa ma apuc sa le dau o forma, etc.

Oricum, pentru ca nu prea am lumina ca sa fac poze la chestii, o sa scriu putin si despre ultimul meu luciu de buze. Mai ales pentru ca il am de ceva vreme si mi-am cam facut o parere despre produs. Se numeste EuphoricSHINE nr. 08, este de la Deborah Milano si l-am luat cu ceva revista, nu mai stiu exact cum se numea, pentru ca a fost acum cateva luni, dar cred ca am scris despre asta la un moment dat.

Mai multe detalii despre produs si ce alte culori mai exista puteti sa gasiti aici. Descrierea oficiala este mai jos.

Lustrous shine with Blue Poppy Extract, enriched with patented shine pearls and Vitamins B and E, for ultra glossy, ultra soft lips. For lasting hydration without feeling sticky. Special ultra-soft applicator. Hypoallergenic.

Luciul de buze vine intr-un ambalaj de plastic, cu o forma interesanta, care nu este extraordinar, dar nici genul foarte ieftin facut. Aplicatorul este fin, intr-adevar, dar asta mi se pare ca trebuie sa fie o chestie implicita, nu ceva de laudat. Nu este mai fin decat la celelalte 3 pe care le am.

Are un miros ciudat, care imi displace. Parca miroase a ceva crengi rupte, plante medicinale sau frunze uscate. Nu ma deranjaza dupa ce il pun pe buze, dar daca miros sticluta, se simte. Nu are gust rau.

Hidrateaza si este lucios, dar este si lipicios. Aparent are si ceva vitamine (B si E) si este hipoalergenic, insa pe tubulet nu scrie.

Culoarea nu este foarte pigmentata, abia daca se vede pe buzele mele, dar asta nu e o mare problema pentru ca are efectul acela: buzele tale dar mai bine. Mie mi se pare ca lichidul efectiv are si un reflex albastrui, foarte subtil si mai sunt si perlutele foarte-foarte fine care sunt aurii si care sclipesc frumos in soare.

Dureaza cateva ore, daca sunteti cuminti si nu il mancati de pe buze. Eu nu pot sa spun acelasi lucru.

Cantitate: 10 ml. Pret: 35 lei (aprox.)

Cand si, mai ales, daca o sa reusesc sa termin 4 luciuri de buze, probabil ca il voi cumpara din nou pe cel de la Pieces, desi cel mai mult imi place cel de la Yves Rocher, dar care este mult prea scump. Cel de la Pieces imi place pentru ca pare un ruj in forma luchida, este foarte pigmentat si pretul este acceptabil, mai ales ca nu ma dar in vant dupa luciuri de buze. Prefer rujurile.

Pareri? Sugestii? Critici?
Lasati-le in comentarii!

Comments
5 Responses to “Lips: gloss me up – EuphoricShine”
  1. e fainuta nuanta, dar cred ca pe buze nu e asa rosu, imi place si forma sticlutei

    Like

  2. CARMEN LEAHU says:

    bine ca exista variante ce ne-am faca noi cele mancatoare ce rujuri daca nu ar exista variante…o zi placuta in continuare.

    Like

  3. CARMEN LEAHU says:

    imi plac glossurile…..si eu am o proglema cu mancatul…

    Like

    • Ada says:

      🙂 Mai nashpa e cu rujurile cand iti ramane doar conturul pe margini si dupa ori tre sa il mananci pe tot, ori sa reaplici…

      Like

  4. Iulia Ionita-Mania says:

    E o nuanta foarte faina! Eu ador glossurile!

    Like

Lasa un raspuns

