Shopping session: Stradivarius, Orsay, H&M, Yankee Candle, etc.


Buna fetelor,

Sper ca ati avut un Paste/week-end frumos, in ciuda vremii mohorate. Eu am avut un Paste linistit – duminica am stat acasa impreuna cu prietenul meu si Kara, am ciocanit oua, ne-am sunat rudele si prietenii, ne-am uitat pe la tv si am pierdut vremea. Era vorba de o plimbare dupa ce terminam cu masa, dar vremea nu a fost de partea noastra.

Revenind la subiectul de fata, in ultimele cateva luni am fost si la cumparaturi, dar nu am mai postat un haul de ceva vreme, insa poze am facut la ce mi-am luat si o sa va arat si cateva chestii mai noi si unele de luna trecuta (cred!). Initial am vrut sa pun si poze cu ceva hainute, dar jur ca am doua maini stangi cand vine vorba sa imi fac poze singura si talent ioc! Dar sunt super hotarata sa va arat si cum ma imbrac, nu chiar zilnic pentru ca in majoritatea timpului ma imbrac foarte comod, dar cand se merita; trebuie doar sa gasesc pe cineva care sa imi faca pozele.  Si pentru ca postul este super lung, am decis sa pun cremele si alte alea pentru machiaj intr-un post separat. Deci, sa incepem!

Yankee Candle Tart
Pret: 5.5 lei

Tot cautand o carte (“A Feast for Crows” de George R.R. Martin), am ajuns prin Diverta, unde nu am gasit-o, dar am trecut si prin Carturesti (de doua ori – am dat comanda si dupa am venit dupa carte). Oricum, am vazut lumanari de la Yankee Candle in ambele parti si pe langa faptul ca miros superb, cand le arzi, chiar miros. Nu mi-am permis sa imi iau un borcan mare care e extraordinar de scump (in jur de 95 lei), dar am urmat sfatul unei tipe de pe youtube pe care o urmaresc (nu imi aduc aminte cine exact) si mi-am luat “tarta din ceara parfumata”.  Chestia micuta se pune intr-un suport din ceramica in care se ard si uleiurile parfumate, iar sub cate o lumanarica pastila si miroase superb, se simte parfumul in toata camera. Fiecare tarta are 22g si dureaza extraordinar de mult. Eu folosesc jumatate de tarta de 4-5 zile si nici nu pare ca s-a consumat din ea. Partea buna e ca dupa ce se stinge lumanarica, tarta se intareste si daca vreau alta, o schimb. Eu am trei: Nature’s Paintbrush (miroase a scortisoara si inca ceva), Sandalwood (nedesfacuta) si Christmas Cookie (care miroase a prajitura si careia nu i-am facut poza).

Wedges: Stradivarius
Pret: 60 lei

Vreau sa spun ca sunt sandale, dar parca sunt si botine. Oricum au platforma, sunt extraordinar de comode si sunt din piele. Arata genial pe picior si pentru ca sunt nude, se potrivesc la orice (fusta, rochita, blugi, pantaloni scurti) si partea cea mai buna e ca imi fac picioarele sa para mai lungi. Le-am luat din Tabita, au fost noi si sunt de la Stradivarius, inca mai am eticheta aia lipita pe talpa, care e super enervanta si nu se dezlipeste.  Cred ca sunt ceva editie limitata din 2010, nu am gasit care era pretul initial, dar sunt incaltarile mele preferate – momentan. Va plac degetelele mele? Pe unghii am oja pastel de la S-he Stylezone, culoarea piersica.

Cercei
Pret: 5 lei

Niste cercei aurii cu o pietricica bleumarin inchis, din aoleu (hehe!) de la magazinul chinezesc. Sunt destul de bine lucrati, un pic cam grei pentru ca sunt ceva mai mari, dar sunt eleganti si mie imi plac mult.

Chestia asta e un suport pentru pahare din metal. Nu am cumparat-o, dar am gasit-o prin casa, in debara, ascunsa dupa niste oale. Cum stau in chirie, prin apartament mai sunt si cateva lucruri ale proprietarilor sau ale fostilor chiriasi, chestii uitate sau lasate, majoritatea gunoaie, dar sunt si mici exceptii ( cum au fost si globurile pentru Craciun). Asa-i ca e frumoasa? Mie imi place la nebunie.

Jucarie
Pret: 6.5 lei

O mica jucarioara pentru Kara. Practic e un bat cu niste pene si un clopotel intr-un capat, dar cred ca e cea mai tare jucarie pe care i-am luat-o pana acum. Nici nu face foarte multa galagie ca sa ii sacaie pe vecini si o distreaza la maxim. Dupa 10-15 minute de joaca intensa, va promit ca pisica voastra o sa doarma cateva ore bune. Deja ne-am jucat cu ea, a si rupt clopotelul si l-am legat la loc, a scos o pana si niste puf, dar inca rezista chestiuta.

Colier: Orasay; Pret: 29.99 lei
Bratara: Stradivarius; Pret: 35 lei

V-am spus ca imi plac bijuteriile din metal in stil minimalist. Ei bine, de cand au aparut genul asta de coliere/bratari super simple si de cand le tot vad pe la toate tipele de pe youtube pe care le mai urmaresc, am tot cautat prin magazine, mi-am ciulit urechile si cascat ochii si nimic. Au fost la H&M (stiu!), dar pana m-am urnit eu in celalalt capat al orasului, s-au dus. A fost si pe la Meli Melo, fix acelasi colier, dar la 49.99 mi s-a parut prea scump, oricat de mult mi l-am dorit. Ideea e ca mi-am gasit pana la urma. Colierul este din Orsay, l-am luat acum doua saptamani (parca), iar bratara este de la Stradivarius.

Carrefour

Am mai luat niste betisoare parfumate de la Carrefour pentru ars prin camere, nimic special. Au miros de ceva fructe, cred ca zmeura, dar nu prea imi dau seama si pe ele nu scrie exact. Nu mai stiu nici cat au fost.

H&M
Pret: 12.99 lei

Si ultima chestie e un set de cercelusi de la H&M; nu m-am abatut nici acum de la regula, tot metalici, forme geometrice si alte minuni. I-am purtat pe cei aurii de cateva ori. Sunt frumosi, dar daca vreti sa ii cumparati sau ii aveti, trebuie sa ii tineti departe de apa. Eu am dormit cu ei si dimineata m-am spalat pe fata si probabil ca s-au udat, dar auriul se cam duce. Tot asa am facut si cu lantisorul cu piramida mica si s-a cam dus din culoare si luciu. Nu stiu ce sa zic de bijuteriile de la H&M, nu am multe, doar vreo 5 chestii, dar jumatate sunt reusite, jumatate nu prea.

Maine o sa pun si partea a doua, cu ceva produse cosmetice, niste creme si cam atat…

Va place ce mi-am luat?  Voi ce v-ati luat de Paste? Daca ati facut ceva post despre asta puteti sa lasati link-ul mai jos si o sa va citesc si eu. Mie imi place sa ma uit la ce isi mai cumpara altii, ma mai inspir si eu sau doar imi clatesc ochii. Daca aveti si voi aceleasi lucruri vreau sa stiu ce parere aveti despre ele (calitate/pret).

Maine scoala, astazi ploaie. Eu vreau soare! Si pentru mine si pentru voi!

Pupici!

Comments
5 Responses to “Shopping session: Stradivarius, Orsay, H&M, Yankee Candle, etc.”
  1. foarte frumoase sandalele, sa le porti cu placere!
    pastele l-am facut in familie, seara am fost cu totii la Inviere, iar a doua zi am luat masa la mama apoi la viitoarea soacra, am ciocnit oua.

    Like

  2. coco says:

    botine ..sau sandale ..ce sunt :X:X:x

    Like

  3. anfreutza8520 says:

    Nu pot vedea Pastele petrecut in alta parte, decat la bunicii mei. Acum am familie, dar tot acolo ne strangem cu mic, cu mare: parinti, frati, bunici, unchi, matusi, verisori, nepoti si vecini. E un motiv de bucurie , in primul rand pentru ca e o zi sfanta, dar si pentru ca un prilej din an in care ne putem revedea cu toti si in care ne putem impartasi ce am mai facut de cand nu ne-am mai vazut, sa ne strangem in jurul unei mese, sa facem o gluma, sa dansam…Prima si prima data ne infruptam din mielul la protap, inarmati fiecare cu cate o furculita si cu cate un cutit. Nici nu apuca sa se faca bine mielul, ca in 10-20 de minute nu ii raman decat oasele ). Apoi bunica ne invita sa luam loc la masa si ajutata de noi aseaza pe masa aperitivul din care nu lipseste drobul , ouale rosii,ceapa verde, branzica si salata de boef. Apoi ne serveste cu sarmalute, pastrama de oaie si la final cu abia asteptata pasca si cozonacul facut chiar de manutele ei , care de altfel e si cel mai bun cozonac pe care l-am mancat vreodata. Cam asta punem noi pe masa vesela si plina de Pasti, iar bucuria, calmul , relaxarea si multumirea ni se citeste in priviri .

    frumoase achizitii! 🙂

    Like

    • Ada says:

      Suna atat de bine ce imi povestesti tu si sunt total de acord cu tine, sarbatorile se fac in familie si asa merge treaba si la mine, dar de cand m-am mutat la facultate in Cluj, drumul de 9 ore ma nenoroceste si numai de cateva ori pe an mai ajung pe acasa. Dar a fost bine si aici, cu matza mea nebuna si cu mandru’, mai ales ca in ultimii ani asa mi-am petrecut Pastele.
      Ma bucur totusi ca tu a fost inconjurata de familie si ca ati petrecut frumos impreuna. Evident ca bunicile gatesc numai bunatati. Si ale mele se intrec la gatit tot felul de bucate si acum mi-am facut pofta de putin miel si cozonac. 😀

      Like

Lasa un raspuns

