Si castigatoarea este numarul…


Felicitari Cristina, ai castigat sapunul de la Lush “Northern Lights” si vopseaua de la Palette Mousee Color blond mediu. Castigatoarea are la dispozitie 24 de ore sa imi trimita datele personale (nume complet si adresa), altfel voi alege o noua persoana.

Mai jos puteti vedea lista cu inscrierile in ordine aleatoare si numarul ales de random.org.

 

Si un pic de ramble.

Pentru ca asta seara m-am grabit cand am ales castigatoare si pentru ca nu am mai avut chef de modificari si alte alea cu lista, am ales ca toata lumea primeste o sansa. Pe viitor, nu o sa mai fie asa. Toate persoanele care se inscriu corect vor participa la concursuri, iar cele care gresesc in completarea formularului sau nu indeplinesc toate regulile, foarte simple de altfel, vor fi descalificate si nu voi mai sta sa modific liste si sa imi bat capul. Nu e corect fata de persoanele care completeaza corect un formular (si sunt destule), nu e corect nici fata de mine. Just a heads up!

Seara placuta!

Comments
7 Responses to “Si castigatoarea este numarul…”
  1. blueroses says:

    Mi-a facut o surpriza placuta, mai ales ca nu am avut o zi prea buna 🙂 Multumesc, Ada. Si tie, Janeta pentru urare.
    Trimis date, sper ca totul e in regula.
    Hugs&kisses& happy dancing!

    Like

  2. janeta says:

    felicitari!

    Like

Lasa un raspuns

