Thrifted finds and ramble


Ca orice femeie, imi place sa imi iau ceva nou, in tendinte. Totusi, nu imi permit intotdeauna sa arunc o gramada de bani pe o geanta sau ce nu mai stiu ce obiect care nu mi-e neaparat necesar. Prefer sa investesc mai mult in haine care o sa ma tina mai mult de un sezon si sa dau mai multi bani pe un palton sau o pereche de cizme de piele si in piese de baza, iar cand vine vorba de accesorii, improvizez.

Cand am nevoie de inspiratie sau pur si simplu am cateva minute libere si simt nevoia sa ma destind cu nimicuri, imi ocup timpul hlizindu-ma la haine si accesorii pe net. Acum cateva zile am dat si peste cateva produse pe care le am si eu prin dulapuri si m-am gandit ca ar fi interesant sa va arat si voua ce diferente am observat eu legat de ce povesteam mai sus.

Pieces: Sofia Shop Purse

Prima chestie care mi-a atras atentia este plicul/portfadul/portofelul asta de la Pieces, care se numeste “Sofia Shop Purse” si pe care l-am gasit pe Asos.com. Este acelasi cu cel pe care l-am gasit acum o luna in magazin. Ce-i drept, al meu avea captusala descusuta, dar eu ma pricep la cusut si, in jumatate de ora, plicul meu arata ca nou.

Pret pe Asos.com: 15.82 € ( aprox. 85.7 lei)
Pretul in magazin: 10 lei

 

 
.
Tot de la Pieces am gasit si colierul “Raki” – este genul acela de colier care singur face o tinuta. Este un colier supra dimensionat, din metal si eu cred ca are un aer industrial, oricum da caracter unei tinute minimaliste. Colierul asta nu avea nici un defect, doar ca cele doua bucati din care este alcautit nu erau unite.

Pret pe bestseller.com: 19.95 €  (aprox. 108.08 lei)
Pretul in magazin: 6 lei

Pieces: Raki Necklace

Ultimul produs pe care l-am gasit si practic cea mai buna afacere a fost “Denima Bag” de la SELECTED/FEMME. Geanta a fost in conditie excelenta, nu avea nici un defect. Am cumparat-o primavara trecuta si este geanta mea pentru mers la piata/cumparaturi sau la sala/bazin, deoarece este super incapatoare si foarte rezistenta, iar in felul asta nici nu mai cumpar pungi de plastic. La un moment dat am pus ceva mai greu in ea si a cedat una dintre capsele de la o bretea si a trebuit sa le inlocuiesc pe toate pentru ca ar fi aratat ciudat cu ele combinate – in poze se vede diferenta, dar initial era in cele mai bune conditii. Evident a mea are si alta combinatie de culori.

Pret pe bestseller.com: 69.95 € (aprox. 378.94 lei)
Pret in magazin: 32 lei

SELECTED/FEMME: Denima Bag

O alternativa la mall sunt outlet-urile sau magazinele tip “last chance”, unde se aduc produse din colectiile de acum cativa ani, produse ramase prin depozite sau care au mici defecte in urma probatului din magazine. Ce imi place la magazinele astea sunt preturile, pana si de 3-4 ori mai mici fata de pretul initial, dar si faptul ca produsele cu defecte primesc reduceri aditionale. Un alt lucru de mentionat ar fi ca astea nu sunt magazine second-hand; produsele vin cu etichete originale si cel mult au fost probate initial, dar nu purtate zi de zi.

Articolul asta a fost inspirat de un post al lui Macnetize, care observa diferentele de preturi intre tari, magazine, felul in care se aplica reducerile si asa mai departe. E foarte frustrant cand aceleasi produse primesc reduceri adevarate in magazine de peste hotare, iar la noi se aplica doar asa de ochii lumii sau se fac tot felul de smecherii pentru a-ti lua ochii. Totusi, exista alternative, mai greu de gasit e adevarat, insa, daca nu va este frica sa intrati in outlet-uri, magazine care aduc produse din colectii vechi de 1-2 ani (oricum hainele revin la moda din timp in timp) sau chiar si magazine second-hand sau vintage, o sa aveti surpriza sa descoperiti piese deosebite la preturi decente.

Din genul asta de magazine prefer sa imi fac cumparaturile, mai ales pentru accesorii, tricouri de zi de zi, esarfe, etc., iar in ultima vreme ajung prin mall chiar numai daca chiar imi doresc ceva foarte mult si am ceva banuti economisiti incat sa imi iau ceva din colectiile actuale. Partea mai putin faina a magazinelor de genul asta este faptul ca gama de marimi nu este foarte variata, marimile mici fiind primele care dispar, tot asa nu sunt foarte multe bucati din acelasi model si aici totul tine de noroc, dar preturile mici compenseaza din plin.

Voi de unde va faceti cumparaturile?

Comments
7 Responses to “Thrifted finds and ramble”
  1. Ma bucur ca te-am inspirat 🙂 Imi lace mult articolul tau si mi-ai amintit ca imi propusesem, cu niste timp in urma, sa listez cateva dintre magazinele in care gasesc, de obicei, chestii faine, de calitate buna si la preturi cel putin decente.
    Altfel, sa stii ca si eu am gasit mici comori sau lucruri pe care nu as fi dat pretul intreg nici sa ma pici cu ceara. Imi plac mult lucrusoarele prezentate de tine, foarte mult! (P.S.: Verifica, te rog, setarile celor care pot comenta la tine pe blog. Sistemul actual vrea sa ma loghez la wordpress.com, desi eu nu am cont. Pot lasa comentariu doar logata cu Facebook :()

    Like

    • Ada says:

      Ar fi foarte interesant daca ai posta despre asa ceva; in ultima vreme citesc mai mult posturi despre fashion decat despre cosmetice si altele si mai mult ca sigur ca fetelor din Bucuresti le va fi folositor sa stie ce magazine sunt mai interesante.
      M-am uitat pe la setari si nu am gasit nimic in neregula, am facut ceva modificari, dar habar nu am de ce a mers sa comentezi numai cu contul de fb. Sper sa fie totul ok acum.

      Like

  2. Ada C. says:

    Am intrat in tot felul de outlet-uri si second-hand-uri si pot sa zic ca am gasit niste hainute si gentute la preturi rezonabile si foarte in trend 😀 Se merita!

    Like

  3. Andreea Stanciu says:

    super interesant..Ne poti spune unde gasim astfel de magazine in Bucuresti?In afara de Miniprix..:D..Multumiiim! :*

    Like

  4. Ale says:

    Buna!
    Si unde sunt aceste magazine de care mentionezi? 🙂

    Like

  5. super tare, stiam ca se poate asa ceva

    Like

Lasa un raspuns

