Lips: gloss me up – Pieces Accesories


Spre review-ul anterior: “Lips: gloss me up – Yves Rocher Intense Color Gloss

In urma cu ceva vreme incepusem sa scriu despre gloss-urile mele pentru buze si cum azi am chef de povestit, o sa continui cu luciul de la Pieces Accesories, pe care nu l-am gasit nicaieri pe net, iar pe ambalaj nu sunt suficiente detalii incat sa va spun care este descrierea oficiala, dar pot sa va spun ca nu contine parabeni, restul ingredientelor nu pot sa le deslusesc pentru ca scrisul este prea mic.

This slideshow requires JavaScript.

Imi place mult ambalajul. Tubul este facut din ceva plastic care imita sticla, are forma geometrica si stilul este simplu, foarte minimalist, ceea ce mie mi se pare ca ii da un aer elegant. Mie imi plac chestiile simple, fara multe scrisuri inutile si in special ador recipientele patratoase.

Eu am nuanta nr. 20 (nu are nume) si este un rosu pur. In lumina pare putin mai portocaliu, iar in poze apare putin mai neon, dar pe buze iese genul acela de rosu rusesc. Este si foarte pigmentat si pentru o culoare mai intensa se pot aplica mai multe straturi.

Ca si formula este super interesant si imi place mult cum se simte pe buze: este hidratant, dar nu uleios si nici cleios; mie mi se pare ca iese mai mai mult ca un ruj cremos cu putin luciu, mai ales ca primele straturi intra foarte bine in buze.

Nu miroase exceptional, nici macar bine, are doar un miros generic de luciu de buze (mai bine de atat nu pot sa il descriu), iar gustul este la fel de fad. Dar, in caz ca sunteti ca mine si mai lingeti rujul sau luciul de pe buze, nu e o problema pentru ca nu e deranjant.

Cantitate: 7.3 g

Pret: 19.99 lei (eu l-am luat la reducere cu 10.99 lei)

Se gaseste in Bestseller (care e un fel de outlet pentru Vero moda, Pieces, Jack&Jones, Only, etc) de unde imi mai iau haine cateodata, desi in ultima vreme au cam crescut preturile.

Per total este un produs bun pe care l-as mai cumpara. Problema cu el este ca nu dureaza mult pe buze (eu nu folosesc primer) si nu se prea gaseste.

Voi ce gloss-uri folositi? Pe acesta l-ati incercat? Astept raspunsurile voastre in comentarii.

Comments
4 Responses to “Lips: gloss me up – Pieces Accesories”
  1. nu am nici un gloss asa rosu, nici nu cred ca as folosi, si nu pt ca nu e dragut, imi place sa vad rosu la alte persoane, dar eu nu port asa rosu, ci glosuri roz.

    Like

    • Ada says:

      Acum ceva vreme si eu ma feream de rosu, culori puternice sau mai inchise si aveam mai mult rujuri si glossuri roz, nude sau transparente, dar cu majoritatea rozurilor nu imi sta bine deloc si ma chinuiam sa gasesc o culoare buna. Pe mine ma prind mai bine culorile mai inchise si imi place sa imi pun in evidenta mai mult buzele decat ochii.

      Like

  2. Nu l-am incercat,dar pare o nuanta interesanta!

    Like

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Lips: gloss me up – EuphoricShine Spre review-ul anterior: “Lips: gloss me up – Pieces Accesories“ […]

    Like



Lasa un raspuns

