Giveaway: Palette Mousse Color & Lush – INCHIS


Sfarsitul asta de saptamana a fost mai lejer cu facultatea asa ca am avut timp de putina “curatenie de primavara” si pe langa sifonier mi-am facut ordine si prin cosmetice si creme, etc. si am dat peste niste chestii pe care nu intentionez sa le folosesc si decat sa stea aiurea prin dulapior mai bine sa ajunga la cineva care le vrea. Produse sunt alese aleatoriu, dar asta este.

Produsele puse la bataie sunt:
– vopsea permanenta Palette Mousee Color in nuanta nr. 700 Blond Mediu
– sapun Lush “Northern Lights”

Ambele produse sunt noi, nefolosite.

Vopseaua este a doua cutie pe care am primit-o spre testare in una din campaniile Trender, este noua, tubul este nedesfacut, iar daca vreti sa vedeti ce cred eu despre ea puteti sa cititi posturile: “Prima impresie: Palette Mousse Color nr.700 Blond Mediu” si  “Et voila! Palette Color Mousse“.

Sapunul de la Lush este si el nefolosit, prosusul este full-size si l-am primit in Glam Pack-ul pe februarie. Mie nu imi place mirosul, mi se pare prea intens, dar daca va plac mirosurile proaspete de pin, mirosul acela de asternuturi proaspat spalate, atunci sapunul asta este pentru voi. Singurul moment in care am desfacut produsul a fost imediat dupa ce l-am primit si i-am facut poze, pe care le puteti vedea aici: “Haul: Ce am gasit in Glam Pack-ul din februarie“.

Regulile sunt simple si indeplinirea lor va aduce o sansa:

1. Trebuie sa fiti abonate la newsletter-ul blogului meu cu adresa de e-mail; cine nu este abonat poate sa faca asta in meniul din dreapta unde trebuie sa va introduceti adresa de e-mail, veti primi un e-mail de confirmare ca sa finalizati inscrierea.

2. Trebuie sa dati share pe facebook, twitter, blog sau google+ … oriunde vreti si sa imi lasati link-ul.

Completati datele in formularul de mai jos cu mare-mare grija pentru ca la ultimul giveaway am avut destul de multe omisiuni in liste, fie pentru ca adresa de e-mail era scrisa gresit fie pentru ca abonarile nu erau confirmate si nu imi apareau, link-urile erau gresite sau private si asa mai departe. Nu vreau sa mai scot pe nimeni de pe lista tura asta, asa ca verificati-va datele inainte sa le trimiteti.

FORMULAR

Giveaway-ul incepe astazi (25 martie) si se incheie vineri pe 30 martie, urmand ca in week-end sa fac listele si sa anunt castigatoarea, care va avea 24 de ore sa imi raspunda la e-mail cu datele personale (nume complet si adresa din Romania), altfel voi alege o noua persoana si toata treaba se repeta. O sa aleg ca de obicei cu random.org.

Bafta,

Comments
9 Responses to “Giveaway: Palette Mousse Color & Lush – INCHIS”
  1. sunt ok inscisa in concurs

    Like

  2. tatiana sorina says:

    multumim:*

    Like

  3. CARMEN LEAHU says:

    imi pare rau cred ca m-am inscris de doua ori…..multumesc pt. intelegere

    Like

  4. nicoleta says:

    multumim pentru concurs – vopseaua este nuanta ce o folosesc eu .

    Like

    • Ada says:

      Este si ce am eu acum pe par si aparent nu se deosebeste mai deloc fata de culoarea mea naturala. De 7 ani de cand ma vopsesc si uitasem cum mai arata culoarea mea.

      Like

  5. janeta says:

    frumos concurs

    Like

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] atasat in dreapta lista cu inscrierile pentru giveaway-ul “Lush si Palette Mousse Color“. Va rog frumos sa verificati daca totul este in regula: daca am omis pe cineva sau am trecut […]

    Like

  2. […] Giveaway: Palette Mousse Color & Lush « S, M, L, XLAngajari Webmasteri – Angajari Modele – Locuri de Munca de la A-Z […]

    Like



Lasa un raspuns

