Trenduri de primavara


Nu am mai scris de ceva vreme si sunt sigura ca ati aflat deja ce stiluri sunt in trend primavara asta. De la tinute foarte feminine cu imprimeuri florale, dantela si culori pastel, la tinute mai indraznete in culori metalice, imprimeuri tribale, forme geometrice si culori tari neon, in magazine se gaseste cate ceva pentru fiecare.

Cred ca am cate ceva din fiecare stil prin dulap, haine sau accesorii pe care le-am cumparat de-a lungul timpului, care acum au revenit la moda si cred ca toti avem piese in garderoba pe care le  putem readuce la viata cu accesorii sau in combinatii noi. Eu o sa va arat cateva piese pe care le am eu prin dulap si care sunt in trend acum, unele sunt noi, altele sunt luate mai de mult.

Culori pastel

Culorile pastelate sunt foarte la moda in sezonul primavara/vara. La mine in garderoba s-au infiltrat sub forma lacurilor de unghii, curelutelor subtiri si fardurilor pentru ochi.

Imi plac si tinutele in care se combina piese intregi in culori pastel (color blocking), dar depasesc putin zona mea de comfort, asa ca eu le folososesc doar ca accente pentru tinute in culori neutre.

Curea piele: mint (thrifted) – 4 lei
Curea: crem-galbui (thrifted) – 4 lei
Oja: S-he Stylezone: nr. 121/273 (mint) si nr.121/178 (peach)
Oja: Rimmel London I Love Lasting Finish: nr. 170 Lively Lilac si nr. 058 Lemon Drop
Quad: S-he Stylezone nr. 152/248

Ojele si quad-ul de la S-he Stylezone sunt din colectia noua, dar pe cele de la Rimmel London le am de anul trecut, cand, pe la sfarsitul verii, au inceput sa se poarte culorile pastel.

Un alt stil care imi place e cel cu imprimeuri puternice si accente tribale. Din nou, incerc sa inserez asta in stilul meu personal prin accesorii: esarfe si bijuterii.

Accesorii si imprimeuri tribale

Esarfa: Vero Moda portocalie (imprimeu tribal hawaian) – 7 lei
Esarfa: Vero Moda maro cu portocaliu (imprimeu ikat indonesian) – 7 lei
Bratara: primita cadou din Croatia

Esarfele sunt luate in timpul reducerilor din ianuarie/februarie, odata cu schimbarea stocului la unul dintre outlet-urile mele preferate din Cluj, iar bratara am primit-o cadou de la prietenul meu in septembrie anul trecut si cred ca am purtat-o numai o singura data; totusi, primavara asta ma vad purtand-o destul de des.

Accesorii cu forme geometrice

Alt stil foarte la moda e cel modern/minimalist in care accesoriile au forme geometrice si sunt din metal sau metal lacuit, in fine – accesoriile iau mai multe forme, dar au in comun liniile clare, drepte. Auriul si argintiul metalic se combina cu lacuri in nuante pastel, iar bijuteriile sunt absolut superbe.

Acum cateva saptamani am postat despre voucher-ul de la H&M cu reducerea de 20 lei. Eu am avut 2 vouchere si ieri am profitat.

Bratara: H&M – 29.90 lei (redusa: 9.90 lei)
Lantisoare: H&M – 22.90 lei (reduse: 2.90 lei impreuna)

In ultima vreme ma topesc dupa genul asta de bijuterii, probabil e deformatie profesionala, dar m-am indragostit de genul asta de medalioane. Chiar acum, in timp ce scriu ma mai joc cate putin cu lantisorul cu piramida mica.

A fost si prima mea vizita in H&M aici. Nu pot sa spun ca am fost super incantata de haine, nici nu mi-am dat seama bine daca era intrata colectia noua, dar am observat ca nu aveau toate produsele de pe site, iar cosmetice deloc.

Evident ca toate principiile astea se aplica si la alte obiecte mai mari: plicurile cu imprimeuri tribale pot sa completeze foarte bine o tinuta simpla si sa aduca culoare, gentile cu insertii metalice sunt si ele la moda (lanturile, cataramele, inchizatorile sau placutele aurii sunt superbe), pantalonii vaporosi cu imprimeuri abstracte atrag atentia, etc. Dantela se poarta in continuare si am cateva camasute cu insertii de dantela si o rochita superba numai din dantela alba.

Mai putin imi plac rochiile cu imprimeuri florale si, desi am cateva, eu prefer printurile mai subtile la capitolul asta.

Pana acum vremea nu prea a tinut pasul cu moda, dar in ultimele cateva zile a inceput sa se incalzeasca incetul cu incetul si sper ca saptamana ce vine sa renunt de tot la cizme si hainele groase si sa ma bucur de primavara.

Voua ce “trenduri” va plac primavara asta si mai ales pe care aveti de gand sa le abordati?

Zile cu soare,

Comments
5 Responses to “Trenduri de primavara”
  1. Imi plac culorile pastel,eu de obicei port ce imi place si in ce ma simt bine,nu neaparat ce este la moda.Imi place bratara din Croatia!

    Like

  2. culorile pastel imi plac, in special mint, iar bratara imi place foarte mult

    Like

    • Ada says:

      Mint imi place si mie cel mai mult dintre pasteluri, poate si pentru ca ma prinde. M-ar tenta un bleizer ori intr-o nuanta crem piersicie, ori in mint. Din pacate nu prea am vazut… Si oricum pasarea malai viseaza :)).

      Like

  3. Radu Adina says:

    Chiar ma interesa o astfel de postare.;)

    Like

Lasa un raspuns

