Tag you’re it! Păcatele mortale ale frumuseţii


Am vazut tag-ul asta prima data pe youtube, iar dupa ceva vreme a fost preluat si de fetele de pe la noi si cum de obicei toata lumea da mai departe la toata lumea, iar eu nu prea am ce face in seara asta, m-am gandit ca imi trece plictiseala raspunzand la intrebari. Sa incepem!

1. Lăcomie – Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care îl ai? Și care este cel mai scump?

Cred ca cele mai ieftine produse pe care le am sunt niste mostre la pliculet cu diverse fonduri de ten, uleiuri de masaj, fel si fel de creme, care practic sunt gratis. Cel mai ieftin produs pe care l-am cumparat vreodata cred ca este faimosul creion ADA (tizul meu).

Eu cred ca cea mai scumpa chestie pe care o am acum este apa de parfum Fleur de Corail de la Lolita Lempika care a fost in jur de 200 lei si a fost cadoul de ziua mea cand am implinit 22 de anisori.

2. Mânie – Care este produsul cu care te afli într-o relație de iubire/ură? Ce produs a fost foarte greu de găsit?

Cred ca momentan nu ma mai inteleg cu fondul de ten. In ultima vreme mi se pare ca arata bine numai seara; pe timpul zilei parca am o masca pe fata pentru ca intra prea repede in piele si se usuca, nu tot timpul, dar si cand face asa… De asta nu mai folosesc pudra. Cand nu face figuri, fondul de ten e cel mai bun prieten.

Nu am un produs pe care sa il vreau si sa nu il gasesc. Probabil cel mai greu e sa imi gasesc o pensula pentru fond de ten buna, dar sincer nici nu vreau sa dau o gramada de bani pe una, asa ca nu ma stresez foarte rau.

3. Poftă – Care este cel mai delicios produs cosmetic / îngrijire corporală?

Aici am mai multe produse in care mi-as baga boticul: lotiunile de corp de la Balea cu pepene, kiwi si cocos, care miros exact asa, tot de la Balea o crema de corp mousse care are aroma de zmeura si evident gelul de dus de la Yves Rocher cu cafea, care miroase genial.

4. Lene

Crema pentru calcaie. Tot timpul. Imi aduc aminte sa mi le curat frumos cu piatra ponce, dar imi e groaznic de greu sa mi le dau cu crema. Poate de cateva ori pe luna, cand imi tai unghiile, poate nici atunci… Da. Stiu. Rusine mie! Sincer nici nu cred ca o sa reusesc sa schimb asta prea curand. Pur si simplu nu pot sa ma obosesc cu asta.

5. Mândrie – Ce produs îți dă mai multă încredere în sine?

Rimelul. Pot sa plec fara fond de ten, fara ruj, farduri, etc., dar rimelul parca imi deschide ochii de dimineata si mi-i scoate in evidenta. Altfel arat stearsa toata ziua.

6. Râvnă – Ce atribute găsești foarte atragatoate la sexul opus?

Chestiile importante tin de caracter si aici e mai complicat pentru ca imi plac mai multe tipuri de persoane… Oricum cred ca cel mai important e sa nu ma plictiseasca. Si stiu ca suna urat, dar nu suport persoanele unidimensionale.

7. Invidie – Ce produse ți-ar plăcea că primești cadou?

Sunt atat de multe lucruri pe care mi le doresc (ca un copil mic intr-un magazin cu jucarii). Vreau o placa pentru par, un parfum, niste pensule si multe multe chestii care costa multi multi bani. Momentan mi-ar placea sa imi aduca cineva un tub cu Pringles si o sticla de Coca-Cola. Nu cer mult, asa-i?

Proababil ca sunt ultima persoana care face tag-ul asta si mai mult ca sigur toate fetele pe care el citesc au raspuns la intrebari deja, asa ca daca este cineva acolo, dincolo de ecran, care vrea sa ia tagul mai departe poate linistita.

Daca vreti puteti sa imi lasati raspunsurile voastre in comentarii sau sa imi lasati un link unde ati raspuns la intrebari.

I need Cola,

Comments
2 Responses to “Tag you’re it! Păcatele mortale ale frumuseţii”
  1. Ada says:

    He! He! N-am mai baut cola de aproape o luna… Imi e dor de niste suc.

    Like

  2. De ce you need cola?Glumeam,imi plac raspunsurile tale si eu am un stres cu ingrijirea picioarelor.

    Like

Lasa un raspuns

