Listele cu inscrierile pentru giveaway Romantic or ROCKmantic


Am terminat listele pentru giveaway-ul “Romantic or ROCKmantic?“. In sfarsit! Acum vad dublu orice scris si ma dor buricele degetelor de la atat copy+paste.

Nu am putut sa pun listele pe facebook pentru ca imaginile sunt prea mari, dar am atasat aici listele in format .pdf. Va rog sa va uitati peste ele si sa imi spuneti daca am omis pe cineva sau orice nemultumiri aveti. Va las timp pana deseara la 21 sa verificati si voi ca sa fac modificarile, iar dupa aceea o sa aleg castigatoarele cu random.org.

Fetele trecute cu rosu au fost descalificate pentru ca nu au indeplinit conditia obligatorie cu abonarea prin e-mail (nu au confirmat in mesajul primit pe e-mail); mi se pare normal sa le descalific pentru ca nu e corect fata de celelalte persoane care au reusit sa indeplineasca singurul pas obligatoriu (pana la urma) in mod corect – timp de o luna de zile cred ca oricine avea timp sa isi verifice mail-ul si sa activeze abonarea.

Like-urile pe pagina de facebook nu le-am verificat la nimeni, am presupus ca toate ati facut asta, oricum, cred ca, daca le mai verificam si pe alea, nici maine dimineata nu mai terminam.

Am trecut cu vederea si inscrierile multiple si am luat-o in calcul doar pe prima.

Am verificat pentru toata lumea share-ul pe facebook/twitter si postarile de pe blog, unde am acceptat si lipsa link-ului catre pagina mea si lipsa imaginii cu giveaway-ul.

Imi pare rau ca a trebuit sa descalific persoane care au facut majoritatea pasilor optionali corecti, din cauza faptului ca nu au dat atentie celor obligatorii. Totusi, eu cred ca am omis indeajuns de multe neatentii cat sa nu descalifica jumatate din participante, dar nici atatea incat sa fie nedrept fata de persoanele care au fost atente cand au completat formularul.

Lista cu inscrierile pentru premiul ROCKmantic – albastru

Lista cu inscrierile pentru premiu Romantic – rosu

Succes fetelor!

Comments
41 Responses to “Listele cu inscrierile pentru giveaway Romantic or ROCKmantic”
  1. Si eu sunt abonata prin mail…primesc mereu de la tine…si am fost descalificata, dar ma rog

    Like

  2. Ada says:

    Am inlocuit listele cu cele in care am facut modificarile pana acum.

    Like

  3. andreea marica says:

    eu am dat share pe fb dar in lista nu apare acest lucru.poti sa verifici te rog?

    Like

  4. mircbella says:

    si eu sunt abonata prin e-mail si m-ai descalificat…ti-am trimis si reply prin e-mail la aceasta postare ca sa ma crezi

    Like

  5. miha.ela says:

    mihaela cauniuc apare de doua ori in lista a doua, la inceput si la sfarsit, cred ca s-a produs o eroare.

    Like

  6. Ada says:

    Gata. M-am prins de ce nu imi apareai. In formular ai completat cu doua “_” la mail si cand am verificat nu imi gasea. Am modificat in lista.

    Hermina :

    nu am blog deloc :) sunt abonata deja cu cami_lu2004@yahoo.com … tocmai azi am primit prin mail ca ai afisat listele de la acest giveaway

    Like

  7. mihaela says:

    e ok!cit ai muncit!!!!!!!!!!!!

    Like

  8. Daniela says:

    Eu m-am abonat cu emailul alex_pisi58@yahoo.com si am dat share pe fb cu numele Daniela Sandulescu si totusi am fost descalificata pentru ca nu mam abonat dar stiu ca am facuto pentru ca primeam e-mail de cate ori postai ceva

    Like

  9. Hermina says:

    Buna, si eu m-am inscris si m-ai descalificat pentru ca nu m-am abonat prin mail, dar am introdus mail-ul in casuta corespunzatoare si cand m-am inscris si nu am primit mail de confirmare si azi am introdus iar mail-ul si tot nu am primit mail-ul de confirmare 😦 m-am inscris cu numele Hermi Blue (albastru)

    Like

  10. Ada says:

    La 20:30 o sa republic listele cu toate modificarile, apoi la 21:00 o sa extrag castigatoarele. Daca mai gasiti greseli, mai aveti timp sa imi spuneti. 😀

    Like

  11. manole alina maria says:

    este ok lista, bine arenjata

    Like

  12. deni says:

    Eu nu sunt inscrisa cu punct pentru share, cu toate ca am dat share la post.
    http://imageshack.us/photo/my-images/263/sharex.jpg/

    Like

    • Ada says:

      Cand ti-am verificat share-ul pe fb nu am putut sa il vad, poate l-ai publicat in modul privat. Dar se vede in poze ca e ok, deci o sa iti acord punctul.

      Like

  13. Donisan Diana says:

    Nici eu nu m-am gasit pe lista , desi m-am abonat cu emailul doniliviu@yahoo.com , am dat like cu numele Diana Dianne ..eu stiu ca am urmat toate indicatiile si totusi nu ma aflu pe lista.

    Like

  14. borza georgeta says:

    eu primesc zilnic e-mail de la tine cum adica n-am acceptat, am incercat sa ma inscriu iar si-mi zice ca deja te urmaresc!

    Like

    • Ada says:

      Mie imi arata ca abia acum vreo 10-20 de minute ai confirmat abonarea la e-mail.

      Imi pare rau, dar poate la urmatorul concurs o sa fi mai atenta cu indeplinirea pasilor.

      Like

  15. andra marin says:

    Buna!!! Nici eu nu apar, eu am ales rockmantic rosu, te urmaresc prin gfc ca andra marin, si prin e-mail ca redfoxy89@yahoo.com, iar share am dat de pe profilul fb cu numele de andra marin. Poti sa vezi pe profilul meu ca mai am share-ul! Pupici:*

    Like

  16. BabyRalukutza says:

    Eu nici nu apar pe lista desi m-am inscris (la cel albastru). Urmaresc blog-ul cu e-mail: lady_dyralu@yahoo.com, am dat like pe FB cu numele de Cismaru Camelia si in plus am dat si share. De ce nu sunt inscrisa?

    Like

  17. andreeadeeb says:

    Eu (Andreea Deeb) apar ca si descalificata pentru ca nu iti urmaresc blog-ul dar eu imi amintesc ca am facut-o si in plus primesc e-mail-uri de fiecare data cand postezi ceva . Am facut doua printscreen-uri : http://i44.tinypic.com/16anp0k.jpg

    Like

Lasa un raspuns

