Haul: Ce am gasit in Glam Pack-ul din februarie


Cred ca majoritatea dintre voi stie ce-i cu Glam Pack, asa ca nu o sa mai explic ce si cum.

Am tot vazut pe la alte fete posturi cu ce au gasit ele in pachetelele din lunile trecute si, trebuie sa recunosc, m-au facut curioasa sa imi incerc si eu norocul asa ca mi-am comandat pachetelul. Nu mi-am facut sperante prea mari pentru ca nu vroiam sa fiu dezamagita;  am vazut si fete incantate si mai putin. Acum doua zile am primit si eu Glam Pack-ul meu si vreau sa impart cu voi ce am gasit…

Full size:

Sapun de la Lush “Northern Lights” (editie limitata)
24 lei / 110 g

Dacă vă place mirosul curat, de pin, tei, chiparos atunci te asteapta o surpriza! Fiecare bucată de săpun Northern Lights este unica şi plina de culoare, indiferent de cum o tai! Un super-săpun, vegetarian, naturala care miroase proaspăt, a pădure. Uleiul de ac de pin este folosit pentru parfumul proaspat, lemnos şi pentru proprietăţile de curăţare.

Mie una, nu prea imi place mirosul curat, de pin, bla-bla, asa ca nu a fost cine stie ce surpriza. Mi se pare ca miroase ca sapunelele alea de se pun la WC ca sa miroasa proaspat. Inca nu l-am incercat. Sa vedem ce si cum si o sa revin cu impresii.

Balsam de buze de la EcoVio cu vanilie si miere 
9 lei / 15 ml

Este suav si dulce, e vesel si portocaliu, te invaluie cu un parfum discret de vanilie, si te duce cu gandul la vara, soare si vacanta, este proaspat intratul in gama Ecovio, VANILLA&HONEY LIP BALM.

L-am incercat putin si e destul de ok pentru un balsam. Totusi, nu mi se pare ca miroase deloc a vanilie. Am ramas placut impresionata de cantitatea de balsam.

Sample size:

Rivage Intensive Neck Care Cream (creme pentru gat) cu minerale din Marea Moarta
43.4 lei / 10 ml  (217 lei /50 ml)

Cremă intens hidratantă şi relaxantă ce protejează pielea gâtului de factorii nocivi de mediu. Conţine substanţe naturale active, cum ar fi colagenul vegetal, proteine hidrolizate, ulei de gălbenele, minerale de la Marea Moartă, vitamina A, pro-vitamina B5, vitamina E. Tonifică şi catifelează textura pielii, reducând apariţia ridurilor, dînd aspect întinerit. Este o cremă cu folosire frecventă, atât ziua, cât şi noaptea

Inca nu am incercat-o.  Am cam ramas masca la pretul produsului full-size, sunt curioasa daca isi merita banii, desi nu cred ca o sa imi dau seama dupa 10 ml.

Prinţesa levănţică – cremă corp/ten de la Lia
4.4 lei / 4 g  (55 lei / 50 ml)

Prinţesa levănţică este o cremă aromată, însă trebuie să ai nări foarte fine ca să o poţi aprecia la adevărata valoare. Pentru că nu conţine uleiuri esenţiale, parfumul este unul suav, dulce şi delicat. O spumă cremoasă şi catifelată aşa cum nu ai mai întâlnit până acum.

Ambalajul e asa de simpatic. Love!

Si am mai primit si carticica ce se vede in poza, unde sunt prezentate produsele lor. Ilustratiile sunt atat de adorabile. Inca nu am desfacut cutiuta, dar pare mai mult spuma decat crema si oarecum comestibila (hehe, sa nu papati!).

 

De la Weleda am gasit 3 produse, unul sample-size si 2 mostre.

Loţiune de corp cu cătină de la Weleda (nu se mai produce)
6 lei / 10 ml  (60 lei / 100 ml)

Loţiunea de corp cu cătina este bogată în vitamine si acizi graşi esenţiali care refac şi susţin în mod natural stratul protector al pielii. Uleiul extras din cătină albă, cultivată biodinamic şi prelucrată exclusiv pentru Weleda în Toscana, împreună cu uleiul organic din seminţe de susan, oferă o hrănire intensivă pentru piele. Uleiuri esenţiale naturale, combinate cu aroma naturală de cătină albă, oferă un parfum proaspăt de fructe. […]

Crema pentru picioare 2.5 ml

Ulei pentru masaj cu levantica 2 ml

Cel mai mult ma atrag balsamul de buze, crema pentru gat si crema de la Lia (chiar daca nu ma dau in vant dupa levantica). Ah! Unele fete pot sa primeasca un voucher pentru un serviciu de frumusete (probabil cele din Bucuresti); eu am cerut, daca se poate, sa nu fie inclus serviciul respectiv si probabil de aceea am primit un produs in plus. Dupa, m-am gandit ca puteam sa i-l dau verisoarei mele. Heh! Poate data viitoare.

Nu ma asteptam sa primesc atat de multe produse si in nici un caz doua produse full-size. Mie mi se pare un mod simpatic de a testa produse, mai ales ca unele chestii sigur nu le-as fi cumparat, din diferite motive. Sunt relativ multumita de experienta si probabil ca luna viitoare o sa imi mai incerc norocul, dar poate cu alt pack/box. Depinde de ce produse or sa ma atraga.

Voi ati incercat Glam Pack? Ce ati gasit?

Comments
7 Responses to “Haul: Ce am gasit in Glam Pack-ul din februarie”
  1. Interesant,sunt asa micute…Am citit si despre dezamagiri,dar fiecare cu norocul ei,nu?

    Like

    • Ada says:

      Dintre produsele full size doar strugurelul mi-a placut. Sapunul arata interesant, dar mirosul ma dispera. Restul probabil ca sunt destul incat sa-mi fac o parere. Eu as zice ca sunt multumita cu ce am primit, dar sunt sigura ca tine de noroc.

      Like

  2. Catalina Sora (Calin) says:

    sa le folosesti cu placere.mie imi plac produsele care ti-au venit.cat cost un Glam Pak?

    Like

  3. ilie andreea says:

    vreau si euuuuu

    Like

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Sapunul de la Lush este si el nefolosit, prosusul este full-size si l-am primit in Glam Pack-ul pe februarie. Mie nu imi place mirosul, mi se pare prea intens, dar daca va plac mirosurile proaspete de pin, mirosul acela de asternuturi proaspat spalate, atunci sapunul asta este pentru voi. Singurul moment in care am desfacut produsul a fost imediat dupa ce l-am primit si i-am facut poze, pe care le puteti vedea aici: ”Haul: Ce am gasit in Glam Pack-ul din februarie“. […]

    Like



Lasa un raspuns

