Goodbyes: Ianuarie 2012


Nu prea am ce povesti sa va spun despre produsele pe care le-am folosit si terminat in ultima luna, in primul rand pentru ca sunt putine la numar, dar mai ales pentru ca am mai vorbit despre ele si cu alte ocazii. Singura chestie ce trebuie precizata e daca o sa le mai cumpar pe viitor.

Dupa cum am mai spus de multe ori, imi plac gelurile de dus de la Yves Rocher si o sa imi tot cumpar din gama asta, mai ales datorita mirosului, dar si pentru ca sunt destul de ieftine (doar 9,99 lei). Momentan mai am un gel de dus de la Bourjois pe care trebuie sa-l consum, asa ca in ferbruarie genul asta de produs nu o sa apara pe lista mea de cumparaturi.

Cremei de maini hidratante de la Herbosophy i-am facut un review pe care il gasiti aici si puteti vedea in detaliu ce cred despre ea. Desi imi place cum se poarta cu manutele mele, mai am o crema de maini&corp de la Oriflame, asa ca, pana o sa o termin pe aceea, orice crema de maini iese de pe lista de cumparaturi.

Despre cel de-al treilea produs din poza nu am nimic de spus. O pasta de dinti ca oricare alta, fara efecte spectauloase asupra dintisorilor. Cum nu mai am nimic de zis, va las cu poza de grup.

Lasa un raspuns

