Haul & Gifts: decembrie si un pic din ianuarie (pic heavy)


Buna fetelor!

Sincera sa fiu mie nu imi place deloc iarna; urasc frigul, urasc sa ma infofolesc si cel mai mult urasc sa mi se ude talpile de la zapada pentru ca trebuie sa recunoastem, indiferent cat de bune sunt cizmultitele sau bocancii, zapada tot o sa gaseasca un mijloc sa intre. Singura parte buna a anotimpului astuia, pentru mine, e cand stau la geam cu o cana mare de ceai sau ciocolata calda si ma uit la fulgi, asa cum e frumos – de la distanta. Totusi, cineva s-a gandit si la mine si coincidenta sau nu, incepand cu decembrie primesc o gramada de cadouri. Totul incepe cu Mos Nicolae cand e si ziua mea de nume deci primesc de doua ori mai multe chestii, Craciunul, apoi in ianuarie e ziua mea de nastere, ca sa nu mai spun de februarie si martie.

O sa incep cu ce mi-am luat singura in decembrie, mai ales ca sunt mai putine si dupa o sa va arat ce am primit.

Prima chestie pe care mi-am luat-o (intr-o ordine aleatorie) e un spray Pret a Porte pentru ca imi ratacisem deodorantul meu obisnuit si vroiam de mult mult timp sa il incerc si pe asta.Mi-am luat varianta mica pentru ca eram sigura ca o sa il gasesc pe celalalt mai devreme sau mai tarziu.

Urmatoarea chestie e o oja cu diferite tipuri de particule prin ea de la All Sun. Pe asta mi-am luat-o din magazinul chinezesc din fata blocului si a fost cam 2 lei, cred. Ideea e ca e foarte buna si pariculele de glitter arata foarte fain pe unghie si se potriveste cu atat de multe oje.

O alta chestie e un tus de ochi de la Alix Avien cu glitter de o culoare rosu-portocalie (genul ala de culoare care s-a purtat in toamna) si a fost 5 lei in Carrefour, la reduceri. Nu e extraordinar pentru conturul ochiului pentru ca nu se pune destul glitter pentru o linie continua, dar merge frumos deasupra altor farduri pentru un pic de stralucire mai aparte. Oricum imi place mult.

Si ultima chestie pe care mi-am mai luat-o e o bentita de par din margele pentru ca vroiam de mult una. Asta e de la Orsay si a fost foarte ieftina pentru ca am mers cu fosta mea colega de apartament care si-a luat mai multe si am beneficiat de nu stiu ce oferta aveau ei pe acolo.

Si acum sa trecem la partea cu adevarat interesanta: CADOURILE !!!

De Mos Nicolae am primit de la o prietena o pereche superba de cercei de la Orsay. De obicei nu port genul asta. Sunt impotriva alora rotunzi si mari si nici pe cei prea lungi nu prea ii agreez si culmea, astia care au cate putin din ambele, mi-au placut la nebunie. Pe astia i-am purtat in noaptea de revelion.

Si de la prietenul meu am primit un fel de gift card, hai sa-i zicem gift card, in sensul ca puteam sa imi aleg orice de pe un site de unde tot salvez eu link-uri cu ce imi place si el mi le facea cadou. Asa ca mi-am ales cateva chestii de pe kurtmann.ro si culmea ca am prins si o promotie cu 50% off. Mi-am ales vreo 3 maiouri, o pereche de pantaloni si o camasuta pe care nu le-am pozat acum, dar am in plan sa incep sa fac posturi cu outfit of the day si o sa le vedeti probabil pe acolo.

De Craciun am primit mai multe. Si o sa incep cu ce am primit chiar inainte de Craciun, pana sa plec acasa. De la aceiasi prietena care mi-a luat cerceii am primit si o pereche superba de balerini de la New Look (am facut un fel de gift exchange). In realitate sunt mult mult mai frumosi, sunt numai sclipici si lucesc atat de frumos in lumina. Chiar daca nu sunt rosii, mie imi aduc aminte de pantofii lui Dorothy.

Si de la boyfriend am primit o geanta si o curea de la Meli Melo si un domeniu pe viata, care momentan e secret si e in constructie si sper ca peste cam o luna si ceva o sa fie gata si sa imi mut blogul acolo. Unul dintre cei mai buni prieteni ai mei se ocupa de partea de design si am toata increderea ca o sa arate exact cum imi imaginez (thank you, kitten!). O sa va pun pozele de pe site pentru ca in geanta am o gramada de chestii si cureaua e prin dulap.

De la mami si tati am primit o gramada de chestii pe langa cele de aici si pe langa mancarea buna de acasa :D. Prima chesti probabil a fost un spray de la B.U. Rockmantic, care miroase bine.

Am mai primit si o perie rotativa pentru par care trebuie sa il onduleze, dar cum parul meu e destul de scurt acum, o folosesc ca sa il indrept. E cu aer cald si merge treaba destul de usor cu ea, mai ales daca parul e putin umed. Eu de obicei nu ma prea impac cu ondulatoarele, ultima data m-am ars la ureche (clumsy me).

Tot de la ei am primit si 3 ceasuri. Yay! Eu sunt innebunita dupa ceasuri, sa tot am vreo 10 bune si inca vreo 5 la care trebuiesc curele, asa ca aici chiar m-au nimerit. Nu sunt din cele foarte scumpe, dar sunt super simpatice si nu aveam nici unul in genul asta. Nici nu stiu care imi place mai mult – toate probabil. Trebuie numai sa le duc sa imi potrivesc bratarile.

Si ultima chestie de la ai mei sunt o bratara si un lantisor aurii. Sunt destul de groase si eu nu prea port chestii aurii, insa de ceva timp tot gravitez spre genul asta de bijuterii si chiar vroiam sa imi iau ceva in genul asa ca si astea au venit la fix. Intentionez sa le port pe ambele ca pe bratari.

Nu credeam ca o sa iasa un post asa de lung, dar in fine. De ziua mea am primit de la boyfriend un parfum de la Yves Rocher Comme une Evidence si cred ca lunile astea l-am saracit pe saracul baiat, dar nu-i nimic ca o sa ma recompensez eu cumva.

Tot de la Yves Rocher am mai primit de la o prietena inca 3 parfumele in varianta de mostra: Vanille Noir, Iris Noir si Tendre Jasmin, care miros foarte foarte bine si tot in varianta de mostra am primit si 5 rujuri: Framboise Sorbet, Parme Scintillant, Rose Miel, Rouge Etincelles si Noisette Craquante.

HUH! Nu credeam ca sunt asa multe. Probabil trebuia sa fac posturi separate, dar cum am gandit postul impreuna, mai bine il las asa. Daca vreti vreun review sau swatch-uri la vreun produs de aici puteti sa imi spuneti in cometarii si o sa va raspund cat mai curand posibil.

Voi ce ati primit de sarbatori?

Lasa un raspuns

