Adio decembrie, adio 2011!


A mai trecut o luna, a mai trecut un an si eu am mai trecut printr-un rand de produs. Unele mi-au placut, altele mai putipe unele le voi recumpara, pe altele nu si ca sa vedeti ce si cum trebuie sa cititi mai jos.

0. Am folosit si o cutie de vopsea Pallete Mousse Color nr. 700 Blond mediu (am uitat sa ii fac o noua poza) pe care am primit-o spre testare si puteti sa vedeti ce cred despre ea aici si aici. Pretul variaza; eu am vazut-o pe rafturi cu preturi intre 13 lei si 22 lei.

1. Crema anticelulita Revicel primita spre testare mi-a placut destul de mult si pare sa si aibe efect. Am mai vorbit despre ea si gasiti un review mai detaliat aici. Nu stiu daca o s-o recumpar pentru ca mi se pare asa dificil sa stau cate 30 de minute dimineata si seara ca sa o intind. Urmeaza sa fac un review si despre rezultate. Pret 30 – 35 lei (depinde de unde o luati)

2. Servetelele umede demachiante de la Carrefour pe care le-am luat acum vreo 4 luni, le-am folosit mai ales ca sa ma curat pe maini dupa ce ma fardez pentru ca nu imi place sa le folosesc pe fata, de fapt nu imi place nici un tip de servetele din astea pentru ca imi usuca pielea si nu mi se par deloc delicate. Pentru ce le-am folosit eu isi fac treaba. Totusi nu o sa le mai cumpar pentru ca mi-a dat mama inca vreo 4-5 pachete din altele si parca vad ca tocmai la vara o sa le termin. Pret 5 lei

3. Servetelele intime umede de la Zewa pe care le-am luat cu ceva pachet promotional le-am folosit la fel ca cele de la Carrefour; mi-a placut sistemul de inchidere. Nu le voi mai cumpara. Pretul nu il stiu.

4. Corectorul lichid de la S-he Stylezone l-am terminat de fapt pe la sfarsitul lui noiembrie, dar nu l-am mai gasit pentru postul de atunci. Mi-a placut, e destul de ieftin si isi face treaba. E usor de aplicat pentru ca are o pensula proprie. Dupa ce termin ce am acum o sa il iau din nou, mai ales ca e foarte bun pentru zona ochilor. Tot scrisul de pe ambalaj s-a sters destul de repede dupa ce l-am sters cu un servetel umed pentru ca era plin de amprente cu fond de ten. Pret 14 lei.

5. Fondul de ten Miss Sporty So Clear imi place destul de mult. Nu are acoperire foarte mare, merge mai bine vara pentru ca are o formula usoara si se intinde foarte frumos. In ultima vreme il foloseam combinat cu un alt fond de ten pentru ca sa-mi potrivesc culoarea pentru tenul meu care s-a mai deschis. Cu siguranta o sa il mai iau, desi cred ca peste ceva timp. Pret 15 lei.

6. Gelul meu de dus preferat de laYves Rocher, cel cu aroma de cafea, nu mai are nevoie de nici o introducere si am mai vorbit despre el. Sigur o sa il mai cumpar. Pret 9,99 lei.

7. In recipientul asta imi pusesem ceva masca de par de la Kallos cu lapte pe care am cumparat-o intr-un borcan destul de mare. In vara cand am plecat de acasa am impartit-o cu mama si eu mi-am pus intr-un ambalaj mai mic, travel-friendly. Sincer eu am parul destul de ok, firul e destul de gros, rezistent si reactioneaza bine la vopsire,daca de obicei folosesc balsam dupa spalare, de cateva ori pe saptamana mai folosesc si masca pentru ca imi lasa parul mai moale. Pretul nu il stiu pentru ca nu l-am cumparat eu.

8. S-he Stylezone Carbon Black Mascara pentru volum – despre rimelul asta am mai vorbit si inainte cand mi s-a terminat cel rezistent la apa. Imi place si dupa ce o sa il termin pe cel de la Maybelline sigur o sa il mai iau. Pret probabil 17-18 lei.

9. Ceva tratament cu chestii marine de la Avon pentru unghii. Nu mi-a placut prima data cand l-am incercat, nu imi place nici acum si nu cred ca are nici un efect. Il am de mai multa vreme si in sfarsit il arunc. Singurul lucru folositor la el a fost ca a avut o pensula buna pe care am inlocuit-o la o alta oja. Pretul nu il mai stiu, dar oricum nu merita bani. Nici nu stiu daca se mai produce.

10. Corector facut dupa formula lui Lady Dyvine, cu ingrediente inlocuite cu ce am avut eu la indemana. Nu mi-a iesit si nu l-am folosit decat o data imediat ce l-am facut ca sa il incerc. Desi am vazut ca multe fete erau incantate de ce le-a iesit, eu o sa raman la cele din comert.

11. Un buretel de la pudra mea. Nu folosesc buretei si ma tot enerva ca mi se tot murdarea si s-a si stricat de la apa.

12. Untul de corp de la The Body Shop l-am luat intr-un set de produse (gen cutie de cadou) in care mai erau un gel de dus, un sapun solid si o lufa pentru dus. Imi place crema, e foarte fina, insa are o consistenta groasa si se intinde greu. Cantitatea e destul de mica si se termina repede mai ales daca o folosesti pe tot corpul. Pretul pentru tot pachetul a fost cam 17 euro.

Ati incercat vreunul din produsele astea? Ce parere v-au facut?

Lasa un raspuns

