Prima impresie: Palette Mousse Color nr.700 Blond Mediu


Desi am primit de o saptamana pachetul de la Trender cu Palette Mousse Color, abia acum am avut ceva timp sa ma familiarizez cu produsul, sa imi fac o impresie. Am fost foarte entuziasmata cand mi-a venit la usa curierul mai ales pentru trebuia sa plec spre casa si imi amanasem deja cu o zi drumul ca sa astept borcanasele cu vopsea si, desi am desfacut coletul pe loc, nu mi-am bagat nasul prin ele pentru ca le-am indesat repede in bagaj si mi-am continuat pregatirile de dinainte de vacanta.

Eu mi-am ales ca si culoare nr. 700 Blond Mediu si am primit in colet doua borcanele de vopsea, ambele aceiasi culoare si cateva foi cu instructiuni si informatii despre campanie de testare. In fiecare borcanel sunt: un pliculet cu pudra coloranta, o sticluta cu lotiune fixatoare, un pliculet cu balsam pentru stralucire, o pereche de manusi si un pliant cu instructiuni.

Mie imi place mult modul de prezentare al vopselei; ambalajul e foarte simpatic si imi aduce aminte de paharele alea mari de cafea de la Starbucks sau de la McDonalds – tot ce mai lipseste e un pai. E si folositor borcanasul pentru ca in el se amesteca vopseaua si se foloseste foarte usor ca un shaker.

Instructiunile sunt usor de urmarit si vopseaua e foarte usor de aplicat, se amesteca usor, are consistenta similara albusurilor de ou batute si se aplica ca si samponul odata ce face spuma, usor si uniform. Eu nu am folosit manusile din dotare (alea gen punga) pentru ca am din alea chirurgicale si ma descurc mai usor cu ele, plus ca sunt mai stramte si am mai multa precizie, nu ca nu am dat si pe langa, dar sunt mai bune oricum.

Vopseaua miroase diferit fata de altele pe care le-am incercat, nu pot sa spun ca miroase foarte puternic a zmeura sau capsuni (ceva de genul), dar are un iz subtil, insa nu miroase nici foarte rau a chimicale ca formulele de pana acum. Nu m-am hotarat inca daca imi place mirosul sau nu, dar nici nu ma deranjaza.

Cum mi-am aplicat vopseaua fara pensula, direct cu mainile, am mai dat si pe langa. Ce fac eu tot timpul inainte sa ma vopsesc e sa imi aplic un strat destul de grosut de crema pe frunte, ceafa si urechi (cam peste tot pe unde ar putea ajunge vopseaua), asa ma curat repede dupa ce termin de pus vopseaua si nu raman cu pete ciudate pe piele.

Deja m-am vopsit si maine o sa revin cu poze before and after si un filmulet cu mine in timp ce ma vopseam, unde se vede ca treaba merge usor.

Voi ati mai incercat vopsea spuma pana acum? Care e vopseaua voastra preferata?

Comments
12 Responses to “Prima impresie: Palette Mousse Color nr.700 Blond Mediu”
  1. Anca says:

    Tu cate tuburi ai folosit si cam cat de lung ai parul ? Eu am parul lung,pana la jumatatea spatelui , dar nu foarte des si m-ar interesa ca sa stiu daca este nevoie sa cumpar una sau doua cutii.

    Like

    • Ada says:

      Eu il am chiar pana la umeri, dar foarte des si o cutie a fost destul, chiar prea mult produs. Eu cred ca o sa iti ajunga si tie o cutie, pentru ca spuma isi mareste destul de mult volumul. La un moment dat cand ma vopseam, deja imi intinsesem vopseaua pe tot parul si ultima treime din cutie mi-am mai dat-o pe par doar asa ca ramasese.

      Like

  2. M. says:

    Era sa uit!
    La multi ani! Un an nou cu bucurii si impliniri!

    Like

  3. M. says:

    Sa-ti fie de bine! Nu am incercat pana acum nici o vopsea de tip spuma, dar pare o experienta interesanta. Astept pozele promise!

    Like

  4. Dana says:

    hm, cred ca o sa vreau sa incerc si eu data viitoare cand ma vopsesc 😕 sunt curioasa daca au nuante de violet/roscat

    Like

  5. Pozeeee:((,mie mi-a iesit castaniu :((,sunt curioasa cum ti-a iesit tie .;)

    Like

    • Xayidee says:

      Maine o sa imi fac si eu poze pe zi la culoare. Ca pana am reusit eu sa ma vopsesc si am terminat cu pozele la borcanel se facuse deja tarziu si la lumina de la bec nu se mai vede asa bine culoarea. Sincer nici eu nu stiu exact ce culoare mi-a iesit, nu imi dau seama. Sper sa ma lamuresc maine.

      Like

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] este nedesfacut, iar daca vreti sa vedeti ce cred eu despre ea puteti sa cititi posturile: “Prima impresie: Palette Mousse Color nr.700 Blond Mediu“ si  ”Et voila! Palette […]

    Like

  2. […] ii fac o noua poza) pe care am primit-o spre testare si puteti sa vedeti ce cred despre ea aici si aici. Pretul variaza; eu am vazut-o pe rafturi cu preturi intre 13 lei si 22 […]

    Like



Lasa un raspuns

