Post pe ultima suta de metri.


Sunt asa incantata ca maine plec spre casa mai ales ca imi e foarte dor de ai mei si de celalalt pisic al meu (Teiru). Ma asteapta o zi plina, trezire la 6, un drum de 9 ore pe tren, impodobirea bradului de acasa si intalnire cu colegii din liceu, un fel de traditie in vacanta de iarna, singura care ne prinde pe toti acasa in acelasi timp.

Acum am un gol mare in stomac, ca de obicei inainte de drum lung, mai ales ca o sa o iau si pe Kara (nebuna mea pisica) pe tren cu mine si parca vad ca iar nu o sa vrea sa stea in cusca si o sa ma tot miaune sa o tin in brate. Ultima data pe tren a fost foarte curajoasa si chiar a atentat la geanta unei femei – cred ca tipa avea ceva de mancare prin poseta. Cred ca pana acum a mers de 8 ori cu trenul si cu fiecare drum e mai indrazneata si sta din ce in ce mai mult la mine in brate.

Kara si cu mine la somnic – tot timpul doarme numai la mine in brate.

Doar ce mi-am terminat bagajul si mai am de pus numai cateva nimicuri pe ici pe colo si sa las un pic de ordine prin camera. Teoretic ar trebuii sa ma pun mai devreme la culcare, dar tot timpul cand am o stare din asta nu am somn. Prevad o noapte alba cu filme.

Tocmai ce m-am gandit ca ar fi interesant (sau nu; whatever!) sa va spun cum ma pregatesc eu de drum, mai ales pentru ca am un sistem –  plec cu multe bagaje; sunt ciudata, nebuna, inconstienta, aiurita… sunt fata!

Tot timpul am un bagaj principal (trolerul) unde imi car hainele cosmeticele si chestiile pentru dus, toate electronicele si daca mai incap eventual si pantofii.

Daca nu imi au loc toate, mai am o geanta mai mica unde imi pun pantofii si chestiile de rontait pe tren (chips-uri, sandwich-uri si suc, apa si mancare pentru Kara), pentru ca in 8 ore sigur mi se face foame.

A treia chestie pe care o mai car e geanta mea de zi cu zi (enorma), unde de obicei imi tin portofelul, ochelarii, fardurile de geanta (astea nu le scot niciodata), chei (din Cluj si din Craiova), multe servetele – umede si uscate – pentru ca stim ca pe tren se gaseste si nu prea hartie igientica, nelipsita carte si inca o carte in caz ca o termin pana la intoarcere (cum o sa fac si de data asta) si cateodata niste ghemuri si iglita, depinde daca am chef de crosetat.

Si evident cusca cu pisica. Miau!

Da stiu ca iau prea multe dupa mine si ca mai mult de jumatate din chestii le car degeaba, dar cred ca orice fata trebuie sa aiba de unde alege, mai ales ca eu am cam toate hainele in Cluj si ce mi-a mai ramas pe acasa sunt mai mult haine de casa sau chestii pe care nu le mai port. De cele mai multe ori nu pot sa le duc pe toate singura si cred ca sunt foarte amuzanta cum ma chinui sa le car, mai ales la magnifica mea inaltime de 1.58, dar avantajul de a fi fata e ca tot timpul de gaseste cate un domn care sa ma ajute cu bagajele.

Inainte sa ma apuc iar de chestii pe aici va las cu cateva poze cu bradutul meu din Cluj, pentru  ca pe cel de acasa abia maine il pregatesc. E mai mult imporvizat cu ce am gasit prin casa, chestii de pe la proprietari, decoratiuni facute de mine din hartie si o funda in loc de traditionalul varf.

Si cateva din celelalte decoratii de prin casa, tot hand-made:

bradulet din revista vopsit auriu cu spray

coronita pentru usa facuta cu ghemuri din ata si crengute, scortisoara si conuri

 

Ne mai auzim in week-endul asta, cu niste posturi mai “gandite”. Voi in ce culori v-ati impodobit bradul?

Comments
One Response to “Post pe ultima suta de metri.”
  1. Arata minunat! Sa ai un Craciun fericit, plin de caldura si dragoste! :* (Bradul meu e decorat cu auriu si rosu 🙂

    Like

Lasa un raspuns

