Am primit un pachetel…


.
Saptamana trecuta am castigat primul meu giveaway pe blogul Gold and Silver Sparkles si, desi au fost ceva probleme cu sponsorul, Miss Rux a fost foarte draguta si mi-a trimis chiar ea un cadou – o pereche superba de cercelusi de la Meli Melo. Ca sa nu mai spun ca a fost foarte atenta, mi-a explicat in detaliu tot ce s-a intamplat si a fost preocupata ca totul sa fie bine.


Sincer eu nu m-as fi oprit asupra lor in magazin, pentru ca numai la evenimente mai speciale port bijuterii mai elaborate, insa imi place mult ca Miss Rux a ales genul asta de cercei pentru ca vin foarte frumos in ureche si par foarte bine lucrati. Imi plac foarte mult bilutele alea verzui – culoarea e superba si am o pereche de pantofi care o sa vina foarte bine cu ei.

Deja incep sa imi fac planuri pentru tinutele de Craciun si revelion si sigur o sa port cerceii cu prima ocazie (cel mai probabil de Ajun).

Iti multumesc frumos,

Comments
One Response to “Am primit un pachetel…”
  1. Missrux says:

    Ma bucur foarte mult ca iti plac, am crezut ca n-au mai ajuns, m-am si speriat 😀 Am vrut sa aleg o pereche de cercei pe care ii poti purta la o ocazie, mai ales ca se apropie Craciunul si revelionul 🙂

    :*

    Like

Lasa un raspuns

