Soarece de biblioteca: A Clash of Kings


Azi am fost tare bine dispusa pentru ca mi-a ajuns comanda de pe Elefant.ro cu urmatoarea mea carte de pe lista (care e foarte lunga) “A Clash of Kings” de George R. R. Martin (traducere: Inclestarea Regilor), al doilea volum din seria “A Song of Ice and Fire”.

The Price of Glory

From the ancient citadel of Dragonstone to the forbidding shores of Winterfell, chaos reigns as pretenders to the Iron Throne of the Seven Kingdoms prepare to stake their claims.  As a prophecy of doom cuts across the sky — a comet the colour of blood and flame — five factions struggle for control of a divided land.  Against a backdrop of incest and fratricide, alchemy and murder, the price of glory is measured in blood.

Daca nu stiti despre ce e vorba, cred ca o sa va lamuriti cand va zic ca e continuarea de la “A Game of Thrones” (traducere: Urzeala Tronurilor), dupa care s-a facut serialul de pe HBO. Cred ca trebuie totusi sa va placa genul asta de carti/filme, dar eu cred ca sunt prea tari! Ador genurile SF, Adventure si Fantasy.

Mi-a placut mult ca am primit si o sacosa din aia din panza, prietenoasa cu mediul. Chestia asta m-a surprins placut.

.

Primul volum mi l-am luat din Lyon, in vara. Mai am cam 200 de pagini si trec la a doua carte. Abia astept, mai ales ca citesc pe unde prind si cand mai am cate putin timp liber.

.
Pentru cine e interesat si vrea/poate sa le citeasca in engleza, recomand sa luati cartile de la editura Harper Voyager, pentru ca sunt mult mai ieftine decat cele de la Nemira care sunt cam 80 de lei/buc, cele fara coperta groasa. Primul volum l-am luat cu 8,5 euro, iar al doilea cu 38 lei.

Voi ce mai cititi? Ce gen de literatura va place?

Lasa un raspuns

