Noua mea fixatie


De cam o saptamana si un pic am ceva probleme cu tenul si cosurile si nu prea am avut chef sa ma machez mai elaborat si sa imi incarc fata pana nu depasesc momentul, asa ca am ales o noua directie: 3 in 1. Si anume mi-am folosit doar rujul.

A fost dragoste de la prima vedere… sau aplicare: l-am folosit pentru buze, doar ca pata de culoare, ca blush si ca fard de pleoape. Nu am folosit pensula, doar degetelele si mi-a iesit totul foarte natural, fata imi arata foarte sanatoasa si ce e si mai fain e ca nu e deloc incarcata. Maine poate o sa va arat si ceva poze; acum vreau doar sa va arat noul meu ruj preferat, cel care face minuni.

Helena Rubinstein – 114 Ravish

Ador culoarea asta. E asa bogata si intensa, nu e tocmai mata si arata bine in straturi pentru o culoare mai puternica si in functie de cum o aplic, look-ul poate sa para mai clasic sau mai modern.

Enjoy!

Voi aveti un ruj bun la toate? Ce culori va plac?

Comments
One Response to “Noua mea fixatie”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] prin trusa, cred ca cel mai mult imi place rujul de la Helena Rubinstein pe care l-am prezentat aici. 2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011? Sincera sa fiu, nu urmaresc trendurile. O chestie […]

    Like



Lasa un raspuns

