“Apidermin de poveste” se sfarseste marti – reminder


Marti e ultima zi in care se mai pot trimite povestile cu si despre Apidermin – crema cu laptisor de matca. Eu mi-am trimis deja inscrierea.

Primele 50 de participante vor avea ocazia de a tine un giveaway sponsorizat de Complexul Apicol Veceslav-Harnaj pe blogul lor. Premiul consta in noua gama Apridermaliv: 2 creme de calcaie, o crema de fata, o masca de fata si un balsam de buze . In week-end le voi face si review-uri ca sa stiti care-i treaba cu ele.

Ca sa fiu in primele 50 si sa am sansa sa tin giveaway-ul am nevoie de ajutorul vostru. Cum anume, va-ntrebati?

Nimic mai simplu decat cu niste like-uri si share-uri, care sunt egale cu 1 punct si respectiv 5 puncte.

Ce trebuie sa faceti: sa dati click pe imaginea de mai jos care va duce catre inscrierea mea si evident sa dati like si share “like” si “share”.

Momentan am 21 de “like” si 4 de “share”, care inseamna 41 de puncte. Cu cat mai multe cu atat mai multe sanse am sa va tin concursul.

Multumesc pentru ajutor!

Lasa un raspuns

