Adio, noiembrie!


.

A mai trecut o luna si eu am mai trecut printr-un rand de chestii. Aparent nu am consumat prea multe produse luna asta si, desi mai am cateva pe terminate m-am decis sa le las pentru decembrie.

Prima chestie ar fi dizolvantul pentru oja din care am folosit doua modele. Prima sticluta este de la My Body (ceva marca importata de Bila), care mi-a placut mult si pe care sigur o sa o recumpar cand mi se termina ce am acum, mai ales ca e destul de ieftin, cantitatea e mare si e bun. Avea si eticheta, dar imi cam place sa decojesc ambalajele si tubul asta nu a rezistat.

 

Cel de-al doilea e de la Farmec – dizolvant hidratant care aparent e cu ceva vitamine. Sincer nu mi se pare ca ajuta cumva unghiile si nici nu mi se pare ca indeparteaza bine oja. E bifazic si trebuie amestecat bine inainte de folosire. Se termina repede, e mai putin decat cel de la My si mai scump (pretul se vede in poza).

 

Samponul Tratament Antimatreata cu Ichtiol din gama Gerovital Plant de la Farmec (pfuai cata numele) l-am folosit si nu prea. Sincer l-am impartit cu fosta mea colega de apartament si vroiam sa vedem rezultatele, dar cu pauze foarte foarte lungi (de cateva luni). Nu pot sa spun daca functioneaza sau nu, pentru ca nu prea am probleme cu matreata si nici nu l-am folosit cum trebuia, adica de 2-3 ori pe saptamana. Ce nu mi-a placut la el e faptul ca miroase destul de rau, mai degraba a medicament. Un alt neajuns e faptul ca nu face spuma si chiar si pentru par mediu spre scurt trebuie folosit destul de mult produs. Nu stiu cat costa, dar sincer nu o sa il mai cumpar.

 

Vechea mea pensula pentru sprancene, care evident a avut un mic accident e dintr-un set de manichiura de la Avon care avea si ceva pensule. Setul e de acum cativa ani. Nu stiu ce calitate au acum seturile astea sau daca mai fac, dar asta a fost slab si majoritatea chestiilor erau firave. Singurul lucru bun era etuiul si cred ca pila. Acum am o pensula/perie din asta de la ebelin, care pare mult mai trainica.

 

S-he Stylezone Waterproof Mascara pentru volum e un rimel foarte bun si rezista foarte bine la apa, as putea spune ca rezista prea bine. Imi place foarte mult cum arata pe gene, pensula e buna si le separa frumos fara sa le incarce; e din cea deasa cu peri rotunda si “bogata”. Asta e unul dintre cele doua rimeluri Carbon Black (unul rezistent la apa si unul normal) si chiar e foarte negru pe gene. Se gaseste in dm. Nu cred ca o sa il mai cumpar pentru ca e greu de dat jos, ca sa se duca ultimele urme de rimel trebuie sa treaca cateva zile de demachiari, insa dimineata cand ma trezesc am urme negre pe pleoapa inferioara, presupun ca de la umezeala. Oricum rimelul e bun, dar am si varianta normala si imi place mai mult.

 

Gel de dus Bulles de Fruits de la Bourjois cu aroma de avocado, cocos si mango – imi plac destul de mult gelurile de dus de la Bourjois si le-am incercat aproape pe toate. Imi place cum miroase si faptul ca dureaza ceva-ceva mirosul dupa dus, dar nu cred ca o sa il mai cumpar pentru ca imi plac alte arome mai mult, cum ar fi cel cu morcov, mar si capsune.

 

Am mai terminat si o sticla imensa de sampon, din care mai aveam putin, dar pe care nu il mai folosesc pentru ca ultima data am facut matreata de la el in mai putin de 2 zile. Prin octombrie trecut mi-am decolorat parul (vroiam sa ma fac blonda) si parca aveam lana in cap. Eu am firul foarte gros si destul de tare, iar dupa decolorare si vopsit de doua ori (prima data blond si dupa roscata ca sa acopar dezastrul ce mi-a iesit in cap) s-a cam distrus (total) si am avut nevoie de un sampon care sa il hidrateze bine. Timp de mai multe luni l-am folosit pe asta de la Kallos – sampon crema si a avut efecte foarte bune. Tot pe asta l-am mai folosit si dupa ce m-am decis sa imi scot rosul din cap si m-am decolorat din nou. E foarte cremos ca si consistenta, e ieftin si cantitatea e mare (1 litru) si e foarte bun. De fiecare data cand am nevoie sa imi repar parul apelez la produse de la Kallos. In caz de nevoie sigur o sa il mai cumpar, poate in cantitate mai mica.

 

Am mai terminat si o pasta de dinti si mai am cred ca doar de o tura dintr-un fond de ten si un sapun de maini, dar, dupa cum am spus, astea le las pe decembrie.
Si poza de grup:

.

Ati incercat vreunul din produsele astea?

Lasa un raspuns

