Revicel – prima impresie


 Astazi mai de dimineata mi-a ajuns la prag si curierul cu borcanelele de la Revicel pentru campania de testare Word of Mouth de pe Trender. Initial uitasem ca azi trebuiau sa-mi ajunga pachetul si ma intrebam despre ce oare era vorba. Imediat cum am vazut pachetul am realizat care-i treaba si mi-am tras un zambet larg.

Nu am apucat decat sa le fac poze repede-repejor cat am prins lumina buna si dupa fuguta la scoala. Evident ca am tot stat cu gandul la borcanelul roz. Heh! Mi-am bagat si degetele prin borcan, nu se putea altfel.

Mi-am facut si o prima impresie: ador culoarea cremei, pare apetisanta (grija! nu mancati ca e cam iute!) si mirosul este foarte placut; am si incercat-o putin pe antebrat ca sa vad cum se prezinta. Mi-a placut faptul ca lasa pielea catifelata si nici nu am avut reactii adverse la crema. M-a surprins faptul ca nu am simtit senzatia de caldura, dar nici nu mi-am facut masajul.

click pe poza pentru marire

Tot azi am si incercat pentru prima data Crema Anticelulitica cu Ardei Iute si Alge Marine asa cum trebuie, cu masaj si tot tacamul.

Dupa un dus rapid am recitit repejor instructiunile si am inceput cu masajul anticelulitic (promovat chiar pe cutie). Si mi-am dat cu crema pe zonele mele cu probleme (solduri, coapse, abdomen, putin si pe gambe si brate – just in case) si am insistat cu masajul, dupa cum ne sfatuieste chiar pe site. Credeam ca iar nu o sa simt cum lucreaza crema, dar in timp ce imi masam bratele am inceput sa simt si efectul pe solduri – o senzatie ciudata pe care nu am mai simtit-o la alte creme. Parca mi se incalzea ceva sub piele si se raspandea peste tot pe unde aplicasem crema. Pe unele portiuni am simtit-o mai intens, dar cred ca are legatura cu cantitatea de crema aplicata.

Pe gambe, coapse si brate nu am simtit efectul la fel de intens ca pe solduri, posterior si abdomen. Senzatia de caldura se aseamana cu cea cand te iutesti cu ardei pe buze – a fost ciudat sa simt asta pe picioare, de exemplu.

Daca vreti sa stiti in ce stadiu se afla celulita voastra, puteti sa va lamuriti aici.

Trebuie, deasemenea, sa aveti grija cum aplicati crema si unde, deoarece pe zonele cu piele sensibila veti simti efectul foarte intens. In timpul masajului eu am intins din gresala crema si in zona axilei si pot sa spun ca senzatia a fost foarte intensa, aproape insuportabila. In cazul in care faceti ca mine, o solutie e sa aplicati comprese cu apa rece, in mod repetat. La mine a functionat si in 2-3 minute nu mai simteam disconfort. Trebuie neaparat sa va spalati pe maini bine dupa ce o folositi, ca nu cumva sa dati pe la ochi sau gura, pentru ca are exact efectul unui ardei iute (evident ca eu mai bleaga de felul meu am dat un pic si pe la gura).

Senzatia de caldura a durat mai mult decat ma asteptam,  si pielea mi s-a inrosit putin, dar dupa ce a trecut, totul a ramas foarte catifelat – pielea avea culoarea normala si mirosea frumos.

Imi place crema mult, mai ales pentru ca simt cum “lucreaza”. Asta ma face sa sper ca o sa mai scap de coaja de portocala, iar ambalajul simpatic, culoarea placuta a cremei si mirosul frumos ma face nerabdatoare sa o mai folosesc. Abia astept sa vad rezultate.

Voi ati mai folosit creme anticelulita? Ce efecte aveau in timp ce “lucrau”? Au avut efect?

Pana data viitoare,

Comments
6 Responses to “Revicel – prima impresie”
  1. Miss M. says:

    Cititi aici ce am patit eu! 😀 fashionizmydrug.blogspot.com

    Like

    • Xayidee says:

      Stai linistita ca asa am patit si eu prima data. Compresele cu apa rece ajuta pe zonele unde te “arde” mai rau.
      Eu nu am renuntat asa usor si acum nu mai simt efectul asa intens, decat pe abdomen si pe spatele coapselor.

      Like

  2. Trabook says:

    Doar ce am primit si eu coletul. Aceeasi impresie generala. Ambalajul si instructiunile sunt marfa. 😀 Doar ca eu momentan am o problema cu mirosul… E prea puternic pentru gusturile mele. Sau dulce. Nu sunt hotarata inca.
    Oricum, eu am mai folosit 2 creme cu efect termic: una de la Favisan, tot asa intr-un borcanel (care mirosea a menta RAU de tot) si pe cea de la Elmiplant, cu piper (in varianta gel), care are un miros placut si care “lucra” pielea bine de tot. Doar ca eu pe coapse am capilare sparte si am aplicat-o de cateva ori pana sa imi dau seama ca ar fi bine sa ocolesc zonele problematice ca risc sa ma trezesc cu siroaie de capilare care se vad urat pe picioare.
    Sunt curioasa sa vad ce face minunatia asta…

    Like

    • Xayidee says:

      Mie per total mi-a placut, mirosul imi place mult si nu ma deranjaza, efectul termic mi se pare foarte intens, m-a socat. Ai grija cum iti dai cu ea pe la ochi sau pe la gura si neaparat pe pielea mai sensibila ca o sa te arda de numa. Ce imi place e ca inca am pielea catifelata pe unde m-am dat aseara.

      Like

  3. Super! Crema de la Life-Care are exact acelasi efect. Pacat ca n-am putut-o folosi mult, ca ramasesem insarcinata. Si am dat-o cadou. 😀 Acum mi-ar cam trebui iar. :((

    Like

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] destul de mult si pare sa si aibe efect. Am mai vorbit despre ea si gasiti un review mai detaliat aici. Nu stiu daca o s-o recumpar pentru ca mi se pare asa dificil sa stau cate 30 de minute dimineata […]

    Like



Lasa un raspuns

