Apidermin de poveste cu amintiri alb-negru


Cand am primit pachetul cu iz, si pe alocuri gust, de miere, am mai primit si o provocare: sa va impartasesc o amintire despre Apidermin si cu ajutorul vostru sa castig aceleasi produse pe care eu am avut norocul sa le testez, pentru un giveaway. Ma simteam ca un povestitor din basme gata sa incep sa va vrajesc cu aventuri ale Reginei Albinelor sau lui Harap Alb.

Totusi povestea mea nu se impaca bine cu aerul magic al basmelor copilariei, chiar daca incepe acum mai bine de 20 de ani. Este mai degraba o poveste in genul filmelor alb-negru cu prietenii de-o viata, rasturnari de situatie si regasiri.

Foarte incantata sa ofer si altora sansa de a incerca cremele cu laptisor de matca, sambata, dis-de-dimineata am pus repede mana pe telefon ca sa o descos pe mama in legatura cu ritualul ei de frumusete de cand era de varsta mea. Cum am pomenit de miere, cum a inceput sa isi aduca aminte si sa-mi povesteasca despre cum, atunci cand era mica, bunica ii punea repede pe picioare pe ea si fratele ei cu vitaminele cu miere. Si, desi ea nu a folosit crema Apidermin, mi-a spus o poveste si mai interesanta si cel mai important poate – foarte actuala:

Totul a inceput acum aproape 26 de ani, cand una dintre verisoarele ei a descoperit crema cu laptisor de matca, singura care nu ii creea probleme cu tenul ei sensibil. Multe s-au schimbat odata cu trecerea timpului, atat lumea cat si ea. Un singur lucru a ramas neschimbat, in colt pe noptiera, langa oglinda – Apidermin.  Crema cu laptisorul de matca a urmat-o de cand era o adolescenta visatoare – stiu din alte povesti ca ea si mama obisnuiau sa il urmareasca pe tanarul Cotabita de la terasa de la Minerva pana cand il pierdeau prin cartiere -, prin toate momentele frumoase (printre care se numara si cei doi verisori ai mei) dar si cele mai putin frumoase, pana cand, in urma cu cativa ani, impreuna cu familia a plecat din tara…

Apoi a sunat telefonul si, mare i-a fost mirarea mamei, cand a auzit-o pe matusa mea cum o ruga sa ii trimita urgent crema ei de fata. Se pare ca in primele 6 luni de cand plecase, incercase tot felul de creme, insa nici una pe placul tenului ei. Intr-un final a pus capat incercarilor de a gasi o noua crema de fata dupa o vizita nu tocmai placuta la dermatolog.

Asa ca de vreo 2 ani matusa mea isi tot traieste finalul fericit si mama ii tot trimite la fiecare cateva luni cate o cutiuta de Apidermin

Am fost uimita sa aflu toata treaba asta si foarte incantata, mai ales pentru ca si eu sunt la fel. Nu imi imaginez cum ar fi sa ma despart de balsamul meu favorit de buze sau de crema mea de fata.

Daca v-a placut mica mea poveste cu iz de miere si parfum de filme alb-negru va invit sa o votati cu un “like” pe pagina de Facebook a Complexului Apicol Veceslav Harnaj si daca sunt printre primele povesti o sa va organizez un giveaway cu minunatele produse cu laptisor de matca si alte bunatati.

Comments
2 Responses to “Apidermin de poveste cu amintiri alb-negru”
  1. Diana says:

    Cremele cu laptisor de matca sunt o minunatie

    Like

Lasa un raspuns

