Apidermaliv with a twist


Acum 15 minute mi-a sosit pachetelul cu Apidermaliv. Sunt asa incantata pentru ca asta este prima campanie in care am ocazia sa testez produse. Imediat cum am trecut pragul am inceput sa desfac la cutie ca sa scotocesc printre cutiute.

Desi nu era un mister ce o sa primim pentru testat, tot m-am bucurat si am analizat fiecare produs in parte. Mi-a placut ideea cu prospectul impaturit intre capac si stratul ala care impiedica varsarea la creme. Inca nu am desfacut nimic, insa sunt decisa ca diseara deja sa incerc cateva dintre ele, asa ca pentru inceput. Ma gandeam la crema de fata, cea de calcaie cu propolis si balsamul de buze, care imi face cu ochiul chiar in timp ce scriu randurile astea.

Pe langa produse, in pachet am mai gasit si o scrisorica in care se vorbeste putin despre grama Apidermaliv si care vine si cu o propunere pentru un eventual giveaway pentru voi, cu aceleasi produse pe care le-am primit pentru testare. Nu-i asa ca suna bine? O sa va dau mai multe detalii in curand.

Acum va las cu o poza cu produsele.

Comments
One Response to “Apidermaliv with a twist”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] un giveaway sponsorizat de Complexul Apicol Veceslav-Harnaj pe blogul lor. Premiul consta in noua gama Apridermaliv: 2 creme de calcaie, o crema de fata, o masca de fata si un balsam de buze . In week-end le voi […]

    Like



Lasa un raspuns

