Review: Herbosophy – the end.


De cand a venit frigul, o chestie pe care o fac constant e sa ma dau cu crema pe maini. La scoala folosesc tot felul de creioane, carioci, tusuri si diverse si evident ca ma umplu de culori pe maini. Implicit ma spal des si, adaugat la vremea mai rece, clar ca mi se usuca groaznic pielea. Deci nelipsita din geanta e crema de maini.

Dupa cum am mai zis si in introducerea de la seria asta, crema de la HERBOSOPHY mi-am luat-o luna trecuta cu revista Femeia. si cred ca a fost cam 10 lei (nici nu mai stiu).
.

CREMA de MAINI – hidratanta

Printre altele contine: extract din Aloe Vera, unt de shea, glicerina si vitamina E.
Testata dermatologic.
Fara parabeni. 80% ingrediente naturale.

Mod de utilizare:
Aplicati o cantitate mica si masati delicat pana se absoarbe complet.

Ce spun ei:

Untul de shea (Butyrospermum Parkii) este benefic pentru regenerarea celulara, totodata ajutand pielea sa isi recapete supletea. Epiderma este protejata impotriva agresiunii factorilor de mediu si a radiatiilor UV datorita extractului din Aloe Vera, iar vitamina E previne procesele de distrugere celulara. Glicerina hidrateaza si mentine elasticitatea pielii.

Ce spun eu:

Are o consistenta un pic mai groasa, dar se intinde usor. Miroase a plante, mai strident decat crema de fata, dar pe maini nu ma deranjaza. Imi hidrateaza mainile si mi le lasa catifelate, si cu un pic de luciu (mie imi place – par sanatoase). Pe mine nu ma deranjaza, dar cred ca nu se potriveste persoanelor carora nu le plac cremele mai grase, pentru ca desi se absoarbe repede in piele, se mai simte si pe maini (nu e cleioasa, dar se simte). Are 100 ml si deci avantajul e ca nu atarna greu in geanta. Inainte de asta am mai folosit ceva creme de pe la Garnier (una roz) si Neutrogena: prima nu mi-a placut deloc pentru ca se absorbea prea repede si nu i se simtea efectul, iar cea de-a doua era prea cleioasa si se intindea greu. Asta este undeva la mijloc.

Nu mi se pare o crema extraordinara, dar este destul de buna. O s-o mai cumpar? Poate da, poate nu. Probabil ca o sa mai incerc si altele.

Ati incercat produse de la HERBOSOPHY? Ce parere aveti despre ele?

Spre Crema de Fata
Spre Gelul de Curatare

Comments
4 Responses to “Review: Herbosophy – the end.”
  1. M. says:

    Pentru mine este crema de maini perfecta. Sunt foarte multumita de ea. Intr-adevar,are un miros mai intens, dar pentru mine nu este un minus. Repara foarte bine pielea uscata iar la un moment dat nici nu mai simteam nevoia sa o aplic dupa ce ma spalam pe maini.

    Like

    • Ada says:

      Cand am terminat-o ziceam ca nu o sa mai cumpar creme de maini pana nu termin ce mai am (una de la oriflame pt mani si corp) si una de la nivea, dar nu sunt la fel de bune ca asta si in ultima vreme aveam manile tot uscate, asa ca azi, in drum spre casa, mi-am calcat pe cuvant si mi-am cumparat-o din nou. 😀 Imi place si cum imi lasa cuticulele.

      Like

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Urmatoarele chestii sunt din Sensi Blu si le-am mai avut inainte: crema matifianta pentru fata si crema hidratanta pentru maini de la Herbosophy. Le-am recumparat pe ambele si daca vreti sa stiti ce parere am despre ele, le-am facut si review aici si aici. […]

    Like

  2. […] de maini hidratante de la Herbosophy i-am facut un review pe care il gasiti aici si puteti vedea in detaliu ce cred despre ea. Desi imi place cum se poarta cu manutele mele, mai am […]

    Like



Lasa un raspuns

