Review: Herbosophy – partea a 2-a


.

Dupa ce folosesc Gelul de Curatare urmeaza crema de fata.

Sa va spun cateva cuvinte despre tenul meu:
Nu am tenul gras sau acneic, dar nici uscat, insa am perioade in care trece dintr-o extrema in alta si ca orice persoana am si eu partea mea de cosuri si puncte de tot felul. Inainte aveam din belsug (cel putin asa mi se parea mie), mai ales in perioadele in care mi se ingrasa foarte rau, iar cand era uscat mi se descuama pielea mai ales in zona T.

.

CREMA MATIFIANTA – ten gras/acneic

Printre multe altele contine: extract din aloe vera, acid hialuronic, ulei din sambure de caisa, panthenol, Zincidone.
Testata dermatologic.
Fara parabeni. 67% ingrediente naturale.

Ce spun ei:

Aceasta crema catifeleaza pielea fara sa o usuce. Acidul hialuronic ajuta la echilibrarea retentiei de apa, protejand in acelasi timp pielea impotriva procesului de imbatranire. Uleiul din sambure de caisa este un ingredient eficient in tratarea pielii sensibile si iritate, ce confera pielii un aspect mat. Formula este completata de Zincidone, cu proprietatile sale antiseptice si aloe vera (Aloe Barbadensis) cu efecte de calmare si tonifiere. Pielea ramane fina si revigorata, odata ce excesul de sebum a fost eliminat.

Ce spun eu:

Are consistenta medie si o textura fina. Nu trebuie sa folosesc o cantitate mare de crema pentru ca se intinde usor, intra destul de  repede in piele si, desi la inceput pare sa lase pielea unsuroasa, dupa cateva secunde incepe sa se observe efectul de matifiere. Nu usuca pielea, o lasa hidratata. Nu simt nevoia sa o mai aplic pe timpul zilei, decat seara dupa ce m-am demachiat. Inainte de asta o foloseam pe cea de la Yves Rocher, dar la aia simteam nevoia sa imi mai dau de 2-3 ori cu ea pana seara. Imi place si cum se simte cu fond de ten pe deasupra: parca se aplica mai bine si uniform. In zona T mi se mai ingrasa pielea in timpul zilei, dar mult mai putin ca inainte. Ce imi mai place la ea e ca fata capata un glow asa sanatos. Fata de cea de la Yves Rocher pe care mi-o puteam permite numai la reduceri, asta mi se pare accesibila.

Are miros subtil de plante, destul de placut, dar parca persista un pic cam prea mult dupa aplicare. Imi e totusi teama sa nu imi usuce prea mult pielea, dar deocamdata sunt incantata.

La fel ca si cu gelul de curatare sigur o sa o reachizitionez, dar numai in cazul in care nu mi se obisnuieste fata cu ea.

Ce am observat dupa ce am folosit astea doua produse impreuna (crema de fata si gelul) e ca au inceput sa dea inapoi cosurilea (acum aproape nu mai am niciunul), mi s-a mai albit fata si parca-parca s-au mai micsorat porii (s-ar putea doar sa mi se para).

Ati incercat crema asta? Ce cautati la o crema de fata?

Urmeaza Crema de Maini

Comments
5 Responses to “Review: Herbosophy – partea a 2-a”
  1. Nihil Islands says:

    Excesul de sebuum este la zi pentru mine! Tu, aici în pozăm prezinți mai multe produse?

    Like

    • Ada says:

      Ideea este ca tenul nehidratat secreta mai mult sebum. Deci trebuie mai intai curatat de tot excesul (aici intra gelul) si dupa hidratat moderat (crema – daca ai un ten foarte uscat e bine sa folosesti o crema puternic hidratanta, daca tenul tau e foarte uleios, o crema pentru ten gras e mai potrivita). In felul asta pielea este suficient hidratata si nu mai trebuie sa secrete sebum ca sa compenseze. Cu timpul tenul meu a inceput sa se regleze.

      Like

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Le-am recumparat pe ambele si daca vreti sa stiti ce parere am despre ele, le-am facut si review aici si […]

    Like

  2. […] cand am terminat crema de la Yves Rocher, am trecut iar la cea de la Herbosophy matifianta (review aici); intre timp mi s-a terminat si asta si acum folosesc ceva de la Nivea, oricum tenul meu e intr-o […]

    Like

  3. […] Crema de Fata… Spre Gelul de Curatare… 46.757330 23.549025 Da mai departe:EmailMorePrintDiggLike […]

    Like



Lasa un raspuns

