NOTD: S.he


Oja: S.he stylezone nr.215 (cea visinie) si nr.345 (cea neagra) ambele cu uscare rapida
Strat de baza: S.he stylezone
Strat de protectie: S.he stylezone

Ce zic ei:
Daca te grabesti: ojele cu uscare rapida de la s.he stylezone. Se usuca extrem de repede si au grad mare de acoperire. Toate ojele s.he stylezone sunt hipoalergenice si nu contin toluen sau formaldehida.

Ce cred eu:
Se aplica usor (are o consistenta buna), pensula este ok si culoarea e evidenta de la primul strat. Trebuie sa fiu super rapida pentru ca se usuca foarte repede si pot sa imi las urme urate daca nu o intind bine din prima (cum mi s-a si intamplat pe prima unghie). Ce nu imi place e ca nu rezista bine pe unghie. Se poate observa si in poze ca deja incepuse sa se vada varful unghiei si abia cu o seara inainte imi facusem gherutele; recunosc ca am spalat vase, dar totusi. Poate or rezista mai mult cu alt lac pe deasupra. Sa vedem.

Lasa un raspuns

