NOTD: TRENDY by Cosbell


.

Oja: Trendy by Cosbell nr.68
Strat de baza: S-he Stylezone
Strat de protectie: S-he Stylezone

Ce zic ei:

Sticluta are 14 ml, iar oja se lauda cu uscare usoara (presupun ca vor sa zica rapida), acoperire uniforma, luciu grozav si cu faptul ca dureaza mult.

Ce cred eu:

Parerea mea e ca oja asta face doua chestii bine: acopera uniform si dureaza (cam ca bateriile Duracell). Partea cu luciul este exagerata si mie mi s-a parut ca se usuca ca orice alta oja cu timp de uscare normal. O alta chestie care imi place e ca se aplica cu usurinta, pensula nu lasa urme si consistenta e potrivita, iar culoarea se observa frumos chiar si intr-un strat. Eu totusi folosesc toate ojele in 2 straturi.

Lasa un raspuns

