Ce nimicuri aveti prin posete?


Azi mi-am facut curatenie in geanta si evident ca iar am dat peste o gramada de nimicuri care o fac si mai grea.

Ce mi-a ajuns in geanta saptamana asta? Chei si iepurasul-breloc (  ) supradimensionat, portofelul meu de toamna, servetele umede, echer, guma de mestecat, stick USB, servetele umede si condimente de la KFC, post-its cu variante de fatade pentru ceva proiect si undeva mai “in adancuri” o multime de pixuri, creioane si carioci.

Rujul, rimelul si balsamurile de buze stau in buzunarul cu fermoar; macar ele nu se amesteca in restul hosului.

Desi poate parea ciudat ca port tot timpul un echer dupa mine, e totusi ceva foarte normal pentru mine. Partea ciudata e ca  de cateva saptamani tot port aceleasi pliculete de condimente de la KFC. Ba le am in portofel, ba aruncate prin poseta. Ultima data cand am mancat acolo am luat mai multe si dintr-un impuls bizar am zis sa nu irosesc bunatate de piper si le-am pus in portofel. De atunci le-am tot plimbat dupa mine; pana astazi cand le-am golit frumos in borcanelele din bucatarie. Servetelele nu le folosesc pentru maini, dar sunt utile “just in case” asa ca le-am plimbat si pe ele.

Voi ce aveti ciudat prin geanta? Ce nimicuri se incapataneaza sa ramana nearuncate?

.

Comments
4 Responses to “Ce nimicuri aveti prin posete?”
  1. AlinaGav. says:

    ;)) cred ca ar trebui sa renunti la kfc
    Uof…mi-e asa o pofta de cand am vazut poza asta

    Like

  2. La mine in geanta gasesti de toate 😀
    Aproape :))

    Like

Lasa un raspuns

